6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Imagic

Real Racing 2: Airplay ATV beeld stottert

Hi!

Wie van jullie heeft er ook Real Racing 2 op iPad icm Airplay Apple TV?

Ik kan het spel wel spelen maar beeld en geluid ‘stottert’ regelmatig. Niet te spelen dus :angry:

Heeft iemand de oplossing of zie ik iets over het hoofd? Zowel iPad (iOS5) als ATV draaien nieuwste software.

Ben benieuwd of meer mensen tegen dit probleem oplopen!

Gr Imagic

Inactief
    Anoniem

Mijn bijdrage in deze is als nutteloos gekwalificeerd door iemand die er verstand van schijnt te hebben.

Bijdrager
    Imagic

@Meh stottert op plasma scherm via ATV. Netwerk is goed bij mijn weten, ATV staat op nog geen 3 meter van Airport Extreme.

Bijdrager
    Maverick9898

Heb je de OMT reviews van iOS5 niet gezien? Lag is nOrmaal bij het spelen van spellen op die manier.

Bijdrager
    Imagic

@Maverick dit is geen lag. Lag is, bij mijn weten, een constante vertraging v/h doorgeven van signaal. Maw, wat op iPad gebeurt verschijnt fractie later op TV. Dat is niet het geval bij Real Racing, dat vrijwel 1op1 respons heeft. Echter in mijn geval gaat het ca 10 sec goed, dan stottert het geluid en beeld, het hangt of freezed zo je wilt. Zit ik midden in een bocht en hoppa, vervolgens hang ik in de vangrail omdat ik gedurende de storing niet zie wat er gebeurt.

Ik hoop dat ik het hiermee wat duidelijker heb kunnen maken:wink:

Bijdrager
    Maverick9898

Nee, hoor niet constant. Lag kan ook tijdelijk zijn. Het kan best zijn dat de iPad maar kort goed het signaal door kan geven, even stottert en dan weer doorgaat. Er zit gewoon vertraging in die bij jou in een keer in stotteren resulteert, naar mijn idee.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.