4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

Real plugin vraag

Ik heb de real plugin geinstalleerd (staat in /~Library/Internet Plug-ins), maar iedere keer wanneer ik een RP bestand aanklik in mijn browser, wordt het gedownload op mijn HD, in plaats dat het meteen wordt afgespeeld. Dus als ik niet oplet staat mijn download folder binnen de kortste keren vol met hurl.exe.ram bestanden.

Wat moet ik doen om het meteen af te spelen in de plugin?

Bijdrager
    Harryk

Bedoel je soms dat de plugin niet zelf begint te spelen, maar pas na aanklikken van ram-bestand? Dat heb ik namelijk soms in 10.4.6. Maar nooit in 10.3.9.

Je Downloadfolder wordt gevuld met kleine tekstbestanden met de link(s) naar de echte rm-bestanden, niet de audio-bestanden zelf. Mocht je dat niet weten zal het je geruststellen. Maar evengoed, een hele rits ram bestanden is ook niet prettig.

Het lijkt me dat er om die ram bestanden te verwijderen wel utilities zijn uitgevonden misschien?

Inactief
    Anoniem
    ”Harryk”

Bedoel je soms dat de plugin niet zelf begint te spelen, maar pas na aanklikken van ram-bestand? Dat heb ik namelijk soms in 10.4.6. Maar nooit in 10.3.9.

Ja, dat bedoel ik. Het zou handiger zijn wanneer het bestand meteen begint te spelen wanneer ik er op klik in de browser. En omdat die kleine bestanden een generieke naam hebben, is het lastig om uit te vinden welke ik iedere keer moet hebben.

Bijdrager
    Harryk

De laatste in de lijst lijkt me… dus in je downloadschermpje in Safari.

Waarom de Realplayer niet automatisch gaat spelen, wie het weet mag het zeggen… zoals ik al zei, in Panther was dit altijd wel het geval.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.