4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    Nana

Reageren op mail met ander mailadres

Beste OMT-ers,

Dit onderwerp is vast eerder aan bod gekomen, maar ik kan het niet vinden op het forum. Het gaat om het volgende: mijn Gmail komt automatisch in mijn Mail-inbox terecht. Ik heb ook een info@mijnnaam.nl -emailadres via mijn website. Dat heb ik zo ingesteld dat het wordt geforward naar mijn Gmail. Dit betekent echter dat als ik vanuit Mail een email stuur, dit altijd via mijn Gmail-adres gebeurt. Ik wil eigenlijk het info-emailadres als default emailadres gebruiken. Maar hoe stel ik dat in?

Veel dank alvast!

Bijdrager
    Blieper

Kun je instellen in je voorkeuren onder het kopje ‘Nieuw’

Bijdrager
    mooirood

Je hebt in Mail waarschijnlijk alleen je Gmail account toegevoegd? Wanneer je met je e-mail gegevens (smtp, pop of imap en wachtwoord) van je eigen email adres een tweede of nieuw account aanmaakt in Mail kun je vanaf dat adres je mail versturen. Overigens worden je e-mail accounts tegenwoordig in je systeemvoorkeuren bewaard (> OSX 10.9), deze opent vanzelf wanneer je in Mail kiest voor Mail > Accounts.

Bijdrager
    Nana

Kijk, daar heb ik wat aan. Dank je wel, mooirood, dat is inderdaad het geval. Ik ga het proberen.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.