7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Sasja

Ready4Print

Heeft iemand op dit forum ervaring met Ready4Print? Zo ja, wat is je mening er over?

Bijdrager
    KarelWillem

Dan bedoel je deze jongens en meisjes?

http://www.ready4print.com

Sorry, geen ervaring mee. Ik ben mijn eigen Ready4Print.

Bijdrager
    Robin van Noort

Hallo Sasja,

Wij werken al 5 jaar naar volle tevredenheid met Ready4print. Het bespaart ons een complete prepress afdeling!

Wij verwerken hiermee alle bestanden die wij aangeleverd krijgen van onze klanten (reclamebureaus, studio’s en eindklanten) of die we zelf in huis maken. Ready4print zorgt ervoor dat de meest voorkomende problemen in een PDF automatisch opgelost worden. Daarnaast stelt het ons in staat de hoogste kwaliteit drukwerk te realiseren. Specifieke technische kennis is hierbij niet nodig. Nieuwe medewerkers bij ons moeten in het begin wel even wennen aan het feit dat ze niet met techniek meer bezig hoeven te zijn, maar met vormgeving.

Bijdrager
    KarelWillem

Haha. Ik zal niet achterdochtig zijn bij een nieuw lid met 1 post.:lol:

Maar ik begrijp dat je een eigen bedrijf hebt, dus vooruit…:wink:

Bijdrager
    Robin van Noort

KarelWillem,

Zoals je weet kan je zonder account de discussies gewoon volgen. Totdat Sasja de vraag stelde of iemand ervaring heeft met Ready4print, heb ik niet eerder de behoefte gehad om te reageren. Misschien moeilijk te geloven voor iemand die zelf al meer dan 3000 keer op posts heeft gereageerd, maar het is waar…!:smile:

Bijdrager
    KarelWillem

21.000. Niet 3.000.:lol:

Bijdrager
    Jeroen-B

Kijk hem trots zijn:razz:

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.