7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    Jean Leleu

Readiris 9

Mooi, koop ik readiris 9 en moet is die zowel op mijn osx10,3 zetten als in mijn classic omgeving om geen nevenefekten te hebben. Heb ik natuurlijk geen classic meer draaien, dus kan ik hem ook niet opstarten.

is hier iets aan op te lossen???

Bijdrager
    macpro

Kun je aangeven waarom je daar Classic voor nodig hebt?

ReadIris wordt ook bij HP Scanners geleverd. Het heeft hier een paar dagen gedraaid op een iMac. Daar zat wel een Classic omgeving op, maar ik kan me niet herinneren daar iets van ReadIris in te hebben geinstalleerd. En bij het gebruik ervan werd Classic ook niet gestart of zo.

Bijdrager
    Marc

Readiris is aan versie 6 toe voor OSX…en je kan er gratis legaal aan geraken als je op de nl of be site van hp de software voor een betere scanner download.
    Pakket is zowat 75 mb groot maar kwam binnen tegen meer dan 500k…
    installeren en dan zie je in je programmamap de hp software….gewoon dumpen en iets verderop zie je een aparte map met Readiris pro 6.5 in NL versie !

Bijdrager
    michelvdb

Tegenwoordig geraak je aan ReadIris 7 Pro met die HP-truuk.

Bijdrager
    Gijs

Inderdaad: ReadIris 7 en het pakket is wat groter geworden, ik vond er één van 137MB. Maar of dit inderdaad legaal is, betwijfel ik. Maar ze maken het zo wel erg gemakkelijk, dat is waar.

Bijdrager
    Jean Leleu

op de site is readiris 9 beschilbaar.

In de bijkomende readme text stond er dat ik het in bijde moest installeren om geen neveneffecten te hebben.
    Het neveneffect is dat als ik opstart ik vier standaard lettertypes moet kiezen, maar ik kan niets kiezen en iik geraak niet verder.

Bijdrager
    Marc

Heb nu ook de test gedaan met versie negen en het is helemaal net zoals bij jou jean. Zelfs alles er af en terug er op brengt geen soelaas. Vastloper bij het kiezen van lettertypes die er niet komen te staan.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.