8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Ervmore

Reacties/berichten terugvinden.

Hallo OMT-ers,

Ik zou graag willen weten hoe je je oude berichten en/of reacties kon terugvinden.
    Ik weet dat je wel het topic kunt zien waar je in gereageerd hebt, maar dan moet ik maar de pagina raden waar het op staat.
    Weten jullie misschien hoe dit moet?

EM

Bijdrager
    Beech

Je kunt toch op je naam klikken ? En dan een keuze maken ? Of begrijp ik je verkeerd ?

Inactief
    Anoniem

Je ziet dan alleen maar je eigen 5 laatste reacties. De rest is niet meer terug te vinden.

Bijdrager
    Ervmore

@koen @Beech Thanks voor het reageren, dan weet ik dat ook!

Bijdrager
    Ostinato

Ik zou die functie graag terug hebben. Geen idee of OMT daar mee bezig is.

Je kan wel zoeken op je naam met de zoekfunctie van het forum, hier: http://www.onemorething.nl/community/forum/

Die ziet de oude posts wel.

Bijdrager
    Beech

Niet de laatste 5, maar de reacties in de laatste 10 dagen. dat kunnen er dus meer of minder dan 5 zijn. ik ben het met je eens dat dat niet veel is. Als je klikt op “Gestarte topics” dan zie je ze allemaal.

Bijdrager
    Ostinato

Nee, dan zie je alleen de topics die je zelf bent begonnen. Ik zou graag alle oude posts willen kunnen terugzien.

Bijdrager
    Beech

Ik bedoel hier: als je klikt op “Gestarte topics” dan zie je die wel allemaal, niet alleen de laatste vijf. Maar nogmaals, ik ben het geheel met je eens, dat dat ook zou moeten gelden voor al je reacties.
    Werk aan de winkel dus. Overigens, als ik op mijn naam klik opent deze met “Abonnement topics” en staan er in de kolom “Laatste post” links die totaal niet kloppen (reacties van 2 uur geleden, als je er op klikt is de laatste reactie maanden geleden).

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.