30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 33)
  • Q:
    Bijdrager
    vriesela

Reacties op iPod Hi-Fi in Telegraaf

De Telegraaf heeft een testje gepubliceerd van de iPod HI-FI. daarop komen nogal wat (voornamelijk negatieve) reacties binnen van lezers.
    http://www.telegraaf.nl/i-mail/35174081/Kamervullende_iPod.html

Bijdrager
    Esquare
    ”vriesela”

De Telegraaf heeft een testje gepubliceerd van de iPod HI-FI. daarop komen nogal wat (voornamelijk negatieve) reacties binnen van lezers.

Reacties? Ik zie alleen maar borrelpraat – zoals gebruikelijk eigenlijk, op die site.

Is dat ding eigenlijk al gesignaleerd in een Nederlandse huiskamer?:?

Bijdrager
    wjgmspeedy

Ik dacht dat het niveau op het Trosradar-forum laag was, maar ik heb me vergist, het kan nog erger.

Bijdrager
    Maarten ter Horst

Ja, niet te geloven zeg. :roll: Wat hebben wij het hier toch gezellig op “ons eigen” forum :D

Bijdrager
    iMoDo

Je moet voor de grap die Telegraafsite eens een tijdje volgen… Mocht je uberhaupt al een Telegraaflezer zijn, dan ben je binnen een week genezen…
    Als het niveau van de reacties synoniem staat voor de lezers dan hoop ik dat de redactie van die krant het snel onmogelijk gaat maken om te reageren op nieuwsberichten… Wat een bagger!

Bijdrager
    Ddg

Jeessuuss…..wat een stelletje negetievelingen…en die kankerpatiente!! Alle respect voor haar hoor..maar dit aandacht berichtje van r gaat echt te ver!!! Die mensen weten er niks vanaf en hebben toch een mening….vreeemd vreemd vreemddd

Bijdrager
    error

Ha ha! Geweldige collectie. Nog nooit een reactiepagina van de Telegraaf gelezen. Erg vermakelijk. Dit zijn mij favorieten:

“Ja hoor, we hebben bijna allemaal een I-pod! What the hell is dat voor een ding, zo’n Ipod-wifi-woefer-digi-bite-pixel-waffer???”

“Allemaal een IPOD hebben ? Gelukkig niet zeg, gay-ding ..”

“Iepot. Tis dat?”

“Ik heb geen iPot en wil het ook niet het is allemaal materiaal waar je niets aan hebt je kan je eurootjes beter gebruiken voor eten drinken en ontspanning”

“hoe zo iedereen een ipod, ik weet niet eens hoe zo iets werkt en zie er nauwelijks iemand mee. Mijn kinderen hebben wel wat anders te doen als muziek luisteren de hele dag.”

en tot slot

“ik een i-pod? waar moet ik het geld vandaan halen als alleenstaande kankerpatiente in de wao die ook nog es voor straf 3 jaar geen vakantiegeld van het uwv krijgt omdat ze een fout hebben gemaakt, waar ik voor mag boeten!!! en ik zou mn geld niet eens uitgeven aan zo;n ding, ik heb toch een radio thuis?? koop er liever gezondmakende pilletjes en veodingssupplemensten voor als dat zou kunnen!!!”

Godzijdank bestaat er Microsoft Windows.

Bijdrager
    computer space

Altijd lachen die pleedeurpraat op Telegraaf.nl:lol:
    Vooral na de overwinning van PvdA afgelopen week, en alle emigratie-plannen die daaruit ontstonden. Was zelfs zo vermakelijk dat er nu een van die reacties als ingezonden brief op de voorpagina staat, die daardoor nog meer shit over zich heen krijgt :evil:

Bijdrager
    HSL

toch jammer dat de telegraaf toch wel laat zien wat de gemiddelde inteligentie is van de nederlandse bevolking.

Bijdrager
    computer space

Heerlijk gewoon. Dan snap je Nederlands als geheel tenminste eens!

Bijdrager
    Rik H.

Voordat ik mijn intel iMac kocht ben ik wat aan het zoeken geweest naar reviews. Ik kwam toen ook terecht bij het “forum” van de Telegraaf site.
    Het kwam er in het kort op neer dat je ernstig last van hersenverweking moest hebben als je een Apple aan zou schaffen.
    Nou is het wel zo dat het meeste dat in De Telepoep staat niet waar is en niet geloofd moet worden, dus in dat licht is dat “Forum” zeer nuttig. Alles wat daar van Apple wordt afgektaakt kun je dus gewoon kopen.

Bijdrager
    roblemmen

Allemaal een IPOD hebben ? Gelukkig niet zeg, gay-ding .. Trouwens de Zen is veel beter en Apple heeft het menu ordinair gejat van Creative.

LMAO. Die boerenpummels zorgen anders wel voor een gezellige avond. Je lacht je rot met die domme opmerkingen. :bigsmile:

Inactief
    Anoniem

De Telegraaf.nl vind ik over het algemeen vrij positief over Apple. De opmerkingen over de HiFi kwaliteit van mp3’s kan ik echter wel begrijpen.

Bijdrager
    trabant

Hulde aan allen hierboven dat zij op de telegraafsite aan lezen zijn toegekomen. De opmaak van de telegraafportal is dermate schreeuwerig dat ik het doorgaans maar weer snel wegklik. :sealed:

Bijdrager
    wjgmspeedy

Wat is een protal?

Bijdrager
    J-roen

Terwijl er duidelijk staat dat het een link is naar de Telegraaf zijn er toch nog mensen die er op klikken.

En dan daarna ook nog oprecht verontwaardigd zijn.

Bijdrager
    jeff

De Spits (eveneens van de Telegraaf) heeft hem vanmorgen ook beoordeeld. Waren er best over te spreken. Die reacties op het Telegraaf-artikeltje vliegen alle kanten op. Van drie keer niks tot “Apple rulez”. Maar op ons forum wordt ook regelmatig onzin uitgekraamd en zijn we het vaak oneens. Dus waar maken we ons druk over. Ik denk dat de gemiddelde intelligentie hier echt niet afwijkt van de gemiddelde Telegraaflezer. Zeker niet meer na de komst van alle switchers die de overstap naar Mac pas gemaakt hebben naar aanleiding van hun kennismaking met de iPod. Er is geen enkele reden voor Mac gebruikers om zich boven de rest van de bevolking verheven te voelen. En daar hoef je het uiteraard niet mee eens te zijn.

Bijdrager
    wjgmspeedy

Dus wat jij zegt is dat wij ons verheven voelen, maar je impliceert wel dat het gemiddelde intelligentieniveau hier zakt door de komst van switchers.

Bijdrager
    Erik Joling
    ”jeff”

Ik denk dat de gemiddelde intelligentie hier echt niet afwijkt van de gemiddelde Telegraaflezer. Zeker niet meer na de komst van alle switchers die de overstap naar Mac pas gemaakt hebben naar aanleiding van hun kennismaking met de iPod.

Even testen allemaal!

Bijdrager
    jeff

Dat is inderdaad mijn indruk. Van computerliefhebbers worden we steeds meer een club die niet veel verder komt dan FrontRow en iTunes, om nog maar te zwijgen van alle p2p-verslaafden. Die trend zie ik ook bij Apple zelf. Veel nieuwe ontwikkelingen op OS-gebied zie ik niet meer de laatste tijd. De aandacht gaat helemaal uit naar muziek en video verkopen. Daar valt het grote geld te verdienen. Dat heeft Steve haarfijn in de gaten, ook al stelt hij zich met een jaarsalaris van 1$ tevreden.

Bijdrager
    J-roen
    ”Erik
    ”jeff”

Ik denk dat de gemiddelde intelligentie hier echt niet afwijkt van de gemiddelde Telegraaflezer. Zeker niet meer na de komst van alle switchers die de overstap naar Mac pas gemaakt hebben naar aanleiding van hun kennismaking met de iPod.

Even testen allemaal!

8 uit 10 op de korte test. Valt me alles mee.

Bijdrager
    Erik Joling

En nu nog hopen dat de Telegraaflezers hun score hier even willen plaatsen.

Bijdrager
    G3Lay-Z

Wie zegt dat we inmiddels bijna allemaal een i-pod hebben. Ik weet niet eens hoe zo`n ding eruit ziet. Stop toch eens met dat generaliseren !!!!!!!!!!
    Ruud, Purmerend di 14/3, 13:04

Laten we maar niet teveel zeggen wanneer dit de het nivo bepaald van de gemiddelde reactie op dat telegraaf forum.

Dit zijn mensen die beetje slim willen overkomen, alleen verwaren deze mensen dat met arrogant doen.

Cheers! Tis een geil apparaat klaar.. :apple:

Bijdrager
    J-roen

Het begint er wel op te lijken dat er een iets grotere Antibeweging tov de iPod begint te ontstaan.

Bijdrager
    mgmheck

Nee hoor, Telegraaf-reageerders zijn altijd (en overal) anti…;)

Bijdrager
    G3Lay-Z

Neej zeg dat nou niet, dat lijk beetje op hun reactie… het zijn mensen van een beperkte denk ruimte..:roll:

Bijdrager
    Erik Joling
    ”J-roen”

Het begint er wel op te lijken dat er een iets grotere Antibeweging tov de iPod begint te ontstaan.

Kijk eens hier

Bijdrager
    dfI*)#[email protected](*_)$U#JHEN#[email protected]$(#@Halert(‘hi’);

dat mensen zich zo druk kunnen maken en dus zelfs geld uit geven aan een domein + host om te zeggen dat een ipod sucks.

Ik kan het wel wat begrijpen dat mensen zich ergeren aan dat ding. Aan het begin was het nog leuk… hey! die heeft een ipod. Nu zie je iedereen met witte oordopjes.

Er zijn altijd mensen die anders willen zijn dan de massa… en als je dat wil moet je dus absoluut geen ipod kopen want dat is bijna een volksproduct geworden.

Bijdrager
    Erik Joling

Het lijkt mij meer op Galaxy Quest: een persiflage op Star Trek door absolute Trekkies.

Bijdrager
    barts

Volgens mij wordt er (op het telegraafforum inzake iPod-hifibak) vooral gereageerd door mensen die een betere kwaliteit geluid gewend zijn dan mp3 op een ‘gettoblaster’. Ik heb het ding niet gehoord, heb ook geen iPod, maar ik kan me niet voorstellen dat het een even mooi geluid geeft als een volwaardige hifiset met kwaliteitcomponenten en dat beweert Apple wel. Dit riekt naar lange tenen …

:wink:

PS: 9 uit 10

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 33)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.