12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    sven-

Reactie verwijderen

OMT-ers,

Wellicht al vaker gevraagd en beantwoord, maar kan het toch niet zo snel vinden en krijg via [email protected] geen antwoord, dus…

Hoe verwijder je reacties in topics??? Ik kan wel citeren, bewerken etc. maar zie nergens “verwijder” o.i.d. staan?

Heb dit probleem eigenlijk al sinds de overgang naar de nieuwe forum lay-out (die ik overigens nooit nodig heb gevonden en daarnaast ook niet mooi / prettig / overzichtelijk vind, maar dat terzijde…) en ging er in eerste instantie vanuit dat die functie er nog in moest komen maar ben ‘m ondertussen nog steeds niet tegengekomen…

Alvast bedankt!

Bijdrager
    BasiX

Reacties verwijderen kan niet. Alleen moderators kunnen dit doen.

Bijdrager
    1984
    sven- op 10 maart 2011

Heb dit probleem eigenlijk al sinds de overgang naar de nieuwe forum lay-out

Dat was in de vorige versie ook niet mogelijk, Het was wel mogelijk om je post eerst te bekijken voordat je op verzend klikte,
    Echter er loopt een draadje waar je dergelijke bevindingen kunt posten (en soms word er wat mee gedaan)

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

en soms word er wat mee gedaan

:lol::smile::neutral::sad::cry:

Moderator
    unSOUND
    1984 op 10 maart 2011

Dat was in de vorige versie ook niet mogelijk

Jawel, maar alleen als jouw post de laatste van het topic was. Als er al iemand na jou gereageerd heeft kon je je post niet meer verwijderen.

Bijdrager
    1984
    sven- op 10 maart 2011

Hoe verwijder je reacties in topics??? Ik kan wel citeren, bewerken etc. maar zie nergens “verwijder” o.i.d. staan.

Je kunt ze niet verwijderen omdat het aantal post op dit forum dan daalt, maar met een flinke financiële bijdrage aan het beheer van OMT, krijg je die functie alsnog.

Bijdrager
    sven-

Sorry dat ik het zeg, maar vind het onbegrijpelijk dat die functie niet meer terug is gekomen…en om nou geld te gaan doneren? Waar is de tijd gebleven van OMT voordat het commercieel werd?

Bijdrager
    Hansi2124

Die tijd ligt achter ons…
    Maar je neemt die reactie van 1984 toch niet serieus, hoop ik :slant:

Wat je misschien wél kan doen: klik op Bewerk en haal de tekst weg van je posting. Dan blijft het gewoon leeg…..

Bijdrager
    Gates
    Hansi2124 op 11 maart 2011

Maar je neemt die reactie van 1984 toch niet serieus, hoop ik

Hahah, daar lijkt het wel op.

Bijdrager
    Speedooo

Sorry, dit is te grappig !

Bijdrager
    mtooster

@1984: Firebug?

Moderator
    Poezenbeest

Op verzoek met een duidelijke link wil een van de mods ook nog wel eens aardig zijn…

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.