9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Mrrraauw

rdf.php

Iemand een idee wat dit is en of het noodzakelijk is voor je site? Ik hou een beetje bij hoe mijn site via google op te vragen is en nu staat dit ineens bovenaan. Ik vind het vreemd en omdat het geen echte inhoud heeft, zou ik hem weg willen halen, maar mss mag/kan dat niet?

Bijdrager
    reposte

Tuurlijk mag dat. Het is toch jouw site?

En ik denk ook dat het wel kan. Tenzij je stiekem je FTP-wachtwoord hebt veranderd, zonder dat je het zelf wist. Ik weet niet hoe erg jouw schizofrenie is?:P

Maar waarom zou je nou eigenlijk je site willen weghalen. Is toch juist leuk als hij lekker hoog bij Google staat? Of maak ik nu een hele grote denkfout?

Bijdrager
    hansenonline

heb je een rss feed? als ik met google op rdf.php zoek kom ik links tegen over rss!

Bijdrager
    Mrrraauw

Het is niet mijn site die hoog staat maar die rare rdf.php. Als je daar op klikt (dit dus) dan zie je een vage page die niets met mijn site te maken lijkt te hebben. En dat onderdeeltje zou ik dan weg willen halen als dit zonder gevolgen kan. Mijn site hou ik natuurlijk online

(Google is trouwens niet consistent met zijn resultaten, nu zie ik het er ineens niet meer bij staan….grr grr)

Bijdrager
    Mrrraauw
    ”hansenonline”

heb je een rss feed? als ik met google op rdf.php zoek kom ik links tegen over rss!

Ojee, ik weet niet wat dat is. Wat is een rss? feed?

Bijdrager
    hansenonline

dit is een onderdeel van het weblog, ik zou dit niet verwijderen.
    rss is een manier om je weblog te bekijken in een ander programma dan je webbrowser.

Bijdrager
    Mrrraauw

Okay, maar wel vreemd dat google dit heeft opgeslagen………

Bijdrager
    addyboy

misschien even een robot.txt maken? (google maar even op ;))

Bijdrager
    Mrrraauw

Ik begon het al door te krijgen. Ga ik mee a/d slag. Bedankt!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.