4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Converted

Rcd-proces reageert niet?

Heb een volgend iets tegengekomen op men nieuwe iMac Intel.

Als ik Activiteitenweergave open, dan krijg ik een proces te zien in het rood: [code:1:3551a85993]rcd(reageert niet)[/code:1:3551a85993]
    En als ik in Console kijk, krijg ik volgende melding: [code:1:3551a85993]Sep 11 10:17:35 iMac-van-Converted loginwindow[69]: sendQuitEventToApp (rcd): AESendMessage returned error -1712[/code:1:3551a85993]

Weten jullie waar dit aan ligt, of wat dit wilt voorstellen? Tot hiertoe heb ik er nog geen last van ondervonden. Heb niets speciaals gedaan buiten paar keren het toestel herstart en uitgezet, maar misschien iets te veel gisteren (ligt evt. daar het probleem?).

Is het eventueel oplosbaar?

Bedankt alvast!

Bijdrager
    fatboysmart

Even gegoogled voor je…

Dit is het process dat de Apple Remote Control (je afstandsbediening dus) regelt…
    Probeer eens of die nog werkt?

Een oplossing heb ik niet voor je… misschien iemand anders?

Succes!

Bijdrager
    Converted
    ”fatboysmart”

Even gegoogled voor je…

Dit is het process dat de Apple Remote Control (je afstandsbediening dus) regelt…
    Probeer eens of die nog werkt?

Een oplossing heb ik niet voor je… misschien iemand anders?

Succes!

Had ik ook ergens gelezen al. Euhm, heb de afstandsbediening gebruikt om hem uit sluimerstand te halen en frontrow te bedienen. Tot hiertoe werkt dit zonder enig probleem.

Maar kan het kwaad dat dit proces geen reactie geeft en/of mag ik het normaliter afsluiten of gewoon open laten staan?

Thx

Bijdrager
    fatboysmart
    ”converted”

Maar kan het kwaad dat dit proces geen reactie geeft en/of mag ik het normaliter afsluiten of gewoon open laten staan?

Of het kwaad kan? Lijkt me niet, maar helemaal goed is het natuurlijk ook niet.
    Ik zou het process niet stoppen tenzij er ergens problemen ontstaan.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.