7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Tomovich

Rate limit exceeded

Hallo

Wanneer ik zonet op mijn iPad aan het werken was in het programma Reeder, was ik de RSS feed van 52tiger.net aan het bekijken. Nadat ik een artikel in de ingebouwde browser van Reeder had gelezen klikte ik verder op een link in het artikel. Daarna keerde ik terug naar de RSS feeds van 52tiger.net. Aangezien ik iets in datzelfde originele (eerste) artikel wilde lezen opende ik het artikel nogmaals in de ingebouwde browser. Toen kreeg ik de melding “Rate limit exceeded”.
    Ik heb al eens gezocht wat dit wilde zeggen maar ik kan enkel topics vinden met betrekking tot Twitter terwijl ik dit niet gebruik en er ook geen apps voor heb. Ik gebruik iOS 3.2.

Weet er iemand wat de oorzaak hiervan kan zijn en wat ik nu moet doen om dit op te lossen? Moet ik de iPad herformateren (terugzetten fabrieksinstellingen), eens resetten of heropstarten? Of moet ik het zo laten?

Ik weet totaal niet wat deze melding wil zeggen…

Bedankt!

Bijdrager
    jimeh

dat is gewoon een error van de pagina zelf.
    Heeft niets met je iPad te maken

Bijdrager
    Tomovich

Wat heeft die error dan doen ontstaan? Dus ik moet niets resetten, herstarten of…?

Mag ik vragen hoe je dit weet (zonder arrogant te willen zijn)? Ik heb het ganse net afgezocht maar blijkbaar heeft “niemand” dit probleem al voor gehad zonder dat het met Twitter te maken had.

Bijdrager
    hansiedejong

Update ook maar eens naar iOS 3.2.2. Altijd fijn om up-to-date te zijn, 3.2 dateert alweer van begin April. Misschien heeft het daar wel mee te maken?

Bijdrager
    gtalien

Ik weet het natuurlijk niet zeker, maar ik denk dat je iPad gewoon even geen RAM meer over had door het gebruik van de browser van Reeder. De meeste apps laten dan een melding “Memory Limit reached.” zien (of iets dergelijks.) Als je dat soort meldingen krijgt kun je het beste even herstarten…

Als je de betekenis van die melding echt zeker wilt weten kun je de maker van de app even mailen. Ik heb hem vanmorgen een mailtje gestuurd met de vraag of het in de volgende versie mogelijk wordt om het menu van Reeder aan de andere kant te plaatsen (is voor mij nu wat onhandig, dat menu aan de linkerkant.) Nog geen anderhalf uur later had ik al een antwoord (en ja, die functie om het menu te verplaatsen komt eraan :P)

Ik weet niet zeker of ik zomaar emailadressen mag plaatsen in een post, maar aangezien dit een openbaar support-adres is leek het me geen ramp:
    [email protected]

Bijdrager
    jimeh

Ratelimit exceeded is geen standaard foutmelding die een browser weergeeft.
    Waarschijnlijk heeft het dan te maken met een of ander programma of api waar die site gebruik van maakt.
    Rate limit exceeded duid erop (uiteraard) dat er te veel requests gezijn naar die site, om de bandbreedte in toon te houden.

Bijdrager
    Tomovich

Ik bedoelde in feite dat ik de laatst beschikbare iOS-versie had (blijkbaar 3.2.2).

De developer heb ik gisteren reeds gecontacteerd maar in tegenstelling tot gtalien heb ik nog geen antwoord ontvangen. Hopelijk duurt dit niet zo heel lang meer.

Reset ik nu het beste m’n iPad?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.