11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    acb

Rare vertoning in beeldscherm, hoe kan dat?!

Dag mensen!

Ik was net even op een set bezig met wat dingen voorbereiden en had de MacBook meegenomen voor wat muzikale ondersteuning tijdens het werken…

Ineens viel mij op dat e rin het scherm van mijn MacBook een soort “opgelichte cirkel” te zien was. Je moet het zien als je in systeem voorkeuren naar iets zoekt en dat alles donker wordt behalve dat gene waar je naar zoekt. De cirkel zat ook exact in het midden van het scherm en was beter te zien als ik het beeld donkerder zette.

Maar nu ben ik weer thuis en is die cirkel weer nergens te zien, onder geen enkele omstandigheden!

Iemand een idee wat dit had kunnen zijn?

M.v.g.,

Bjorn.

Bijdrager
    Marieke van Osch

Ehm..was het geen lamp die in je glossy beeldscherm weerkaatste?
    8)

Bijdrager
    www.project-euh.com

Hou eens in een kamer je macbook tegen het licht van de lamp in. Is waarschijnlijk licht wat van achter je laptop door je appeltje heen schijnt.

Schermverlichting verlicht ook de appel, maar deze laat dus soms ook licht vanuit de andere kant door…

Bijdrager
    LEXY

Of begin je last te krijgen van tunnelvisie…?!

Bijdrager
    Nick Nack

Stond hier niet net een post met 2 plaatjes?

Bijdrager
    LEXY

Waar jij last van hebt Nick Nack is weer een andere aandoening…:wink:

Bijdrager
    Nick Nack
    ”LEXY”

Waar jij last van hebt Nick Nack is weer een andere aandoening…:wink:

Er stond hier net serieus een post met 2 plaatjes van het systeemvoorkeurenscherm, waarbij je van die cirkels zag.

Dat weet ik zeker, er stond bij Overige nog zo’n gigantische lijst met software.

:roll:

Bijdrager
    acb
    ”www.project-euh.com”

Hou eens in een kamer je macbook tegen het licht van de lamp in. Is waarschijnlijk licht wat van achter je laptop door je appeltje heen schijnt.

Schermverlichting verlicht ook de appel, maar deze laat dus soms ook licht vanuit de andere kant door…

Damn bizar! Je hebt gelemaal gelijk man!

Er stonden paar dikke fresnel lampen daar, inderdaad in de richting van de achterkant van mijn scherm! Heb hem net even richting het zonlicht gehouden, dat is een vaag gezicht!

bedankt in ieder geval voor de antwoorden en het meedenken…

Bijdrager
    LEXY
    ”Nick

Er stond hier net serieus een post met 2 plaatjes van het systeemvoorkeurenscherm, waarbij je van die cirkels zag.

Dat weet ik zeker, er stond bij Overige nog zo’n gigantische lijst met software.

:roll:

Bedoel je deze soms… hihihi!!!:P

Bijdrager
    Nick Nack

Inderdaad!

Hier, ik word niet gek!

Bijdrager
    G-Force
    ”acb”
    ”www.project-euh.com”

Damn bizar! Je hebt gelemaal gelijk man!

Er stonden paar dikke fresnel lampen daar, inderdaad in de richting van de achterkant van mijn scherm! Heb hem net even richting het zonlicht gehouden, dat is een vaag gezicht!

bedankt in ieder geval voor de antwoorden en het meedenken…

Toen ik dat de eerste keer zag op mijn MB schrok ik ook wel eventjes. :P

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.