One More Thing » Community » Forum » Mac Software » Mac Apps (Apple) » rare rode strepen in venster Final Cut Pro X

rare rode strepen in venster Final Cut Pro X

Profielfoto van Richard from Rotterdam

Richard from Rotterdam op 11 september 2017 #

Goedemorgen allemaal,

sinds een aantal dagen krijg ik alleen in FCPX dit soort rare rode strepen te zien, die continu staan te knipperen zeg maar. Zit op meerdere plekken in de schermen van het programma. Ik dacht eerst een probleem met de videokaart oid, maar zoals gezegd, het verschijnt alleen in fcp. Nu werk ik wel op een oud scherm (30 inch cinema display), maar omdat andere programma’s niet moeilijk doen, vermoed ik dat het in FCP zit.

Prefs heb ik al weggegooid, programma opnieuw geinstalleerd, maar niets helpt.

Iemand een idee wat het probleem veroorzaakt en beter nog: hoe kan ik het verhelpen?

Bedankt alvast!

Richard.

Profielfoto van Hansi2124

Hansi2124 op 11 september 2017 #

Heb je je Mac al herstart?
Zie je die strepen ook op een ander scherm?

Profielfoto van Richard from Rotterdam

Richard from Rotterdam op 11 september 2017 #

Uiteraard al herstart. En prefs weggegooid en fcp opnieuw geïnstalleerd. Heb nu een andere monitor geregeld om vanavond te controleren.

Profielfoto van McJohn

McJohn op 11 september 2017 #

Als het probleem enkel bij FCP is, dan zou je idd gaan vermoeden dat er iets in de software spaak loopt! Bij het verwijderen en herinstalleren, heb je eerst ALLE files van FCP gewist? Daarmee doel ik op de mapjes “Application support”, etc,… waar af en toe wel nog es files durven achternlijven.

Over dit topic

Gestart op 11 september 2017 door Richard from Rotterdam

Laatste reactie door McJohn

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Heb je geen OMT account? Registreer je dan nu gratis!

Inloggen

of Wachtwoord resetten?