6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    nemcis

rare mailtjes

ik heb sinds 1 december deze mailtjes in mijn inbox staan (zie plaatje)
    wat ik ook doe, verwijderen, prullebak direct legen, naar andere map verplaatsen en map verwijderen.
    na een paar seconden staan ze weer in mijn inbox
    wie weet hoe ik ze weg krijg?

Bijdrager
    Pieterr
    ”nemcis”

wie weet hoe ik ze weg krijg?

Worden ze op de Wanadoo server weggehaald? Je zou eens via de webmail van Wannadoo kunnen kijken of ze nog op de server staan, en zo ja ze via webmail verwijderen.
    Als ze niet meer op de server staan, zou je op zoek kunnen gaan naar de betreffende .elmx files in je ~/Library/Mail map (via Spotlight, zoeken naar “System Files” aanzetten) en ze handmatig weggooien, gevolgd door het opnieuw opbouwen van je Mail archief.

Bijdrager
    nemcis

ik ga voor de tweede optie dan, wanadoo is ziggo geworden en sindsdien kan ik niet meer bij mijn webmail. (al tig keer gevraagd om de inloggegevens, maar dat is te moeilijk voor ze)

Bijdrager
    Pieterr
    Bijdrager
    KarelWillem

Appeltje-I in mail doen en verwijderen van server.

Bijdrager
    1984

Ik had een soortgelijk probleem, Ik had “Mail” ingesteld …kijk bij de voorkeuren >accounts> verwijder bericht van server na 1 dag, ga dan naar webmail en vink daar de ongewenste berichten aan. dit verhielp mijn probleem.

[size=9:520ae956e7]p.s Wanadoo > Orange . momenteel ‘Online[/size:520ae956e7]

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.