10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Leonvliet

Rare lettertypes overal

Hoi allemaal,

Mijn broer had ooit eens een lettertype gedownload, maar opeens weergeeft bijv. als ik iets google dit lettertype, maar ook als ik iets ga downloaden wordt dit lettertype ook weergeven:

Ik vraag me af hoe ik dit weer verander in normaal, ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik heb ook gekeken bij Lettertypecatalogus maar kan het niet vinden.

mvg
    leon

Bijdrager
    Vinhelper

Is het alleen in Safari, of over heel je systeem?

Controleer in Safari dit eens:

Bijdrager
    Leonvliet

In Safari heb ik dat ook, maar ik heb het over het hele systeem. Dus ook bij het installeren van programma;s zoals in het plaatje te zien is..

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Download TinkerTool eens en ga dan naar het ‘Fonts’ tabblad. Stel daar deze waarden in:

Verder niets doen in TinkerTool, dat brengt anders nog meer schade aan :wink:.

Bijdrager
    Leonvliet

Tinkertool gedownload, en dat ingesteld. Het blijft alleen nog steeds zo…

Bijdrager
    Vinhelper

Om te controleren of het echt zo blijft, moet je even de Mac herstarten.

Het staat er ook bij, onderaan, maar ‘relauching’ the system houdt toch echt een herstart in.:wink: Dan zijn ook ineens alle programma’s herstart.

Bijdrager
    Leonvliet

Herstart en nog steeds hetzelfde:(

Geblokkeerd
    Anoniem

Lijkt er op dat je broer vrolijk een paar dingen heeft vernaggeld:) Systeemfonts uitgeschakeld, of vervangen met deze. Ai, dat zuigt:)

Moderator
    Strifer

heeft ie niet zo’n programma gebruikt waarmee je het uiterlijk van heel je OS kan veranderen, iets van Unsanity bijvoorbeeld? Is maar een idee/gooi…

Bijdrager
    Leonvliet

Ik heb maar show Leopard er opniuew opgezet, en nu is het verholpen. Toch bedankt allemaal

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.