6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    11642

rare iPad 2 'Update'

Hoi Allen,

Toen ik vorige week op de trein naar een film aan het zien was op men (niet gejailbreakte) iPad 2 kreeg ik plots dit scherm. (zie bijlage)

Iemand een idee wat het is / deed ?

Bijdrager
    Chorro

Dat schijnt wel vaker voor te komen bij iPhone’s en iPad met 3G i.c.m. een simkaart van een provider in Belgie.

Bijdrager
    Sascha

Ja, dat klopt. Blijkbaar heb jij ‘Contact Safe’ bij Mobistar geactiveerd, en was het synchroniseren met hun server mislukt. Weet wel dat elke synchronisatie geld kost.

Ongeveer één keer in de week krijg ik op mijn iPhone ook een melding of ik die dienst wil activeren. Ik druk dan telkens op nee/annuleer. Wanneer die melding er ’s nachts op komt, is tegen de volgende morgen de batterij van mijn iPhone leeg.

Ik heb er al mee naar Mobistar geweest, en zij zeggen niets te kunnen doen (die mannen achter de balie hebben er zelf ook last van!) en dat Mobistar deze ‘bug’ in hun database aan het oplossen is. Al enkele maanden zo blijkt…

Lid
    lEl

@Sascha, hij heeft geen mobistar; hij zit op het BASE netwerk (dus of base, of een van hun MVNO’s)

Bijdrager
    11642

Ik ben bij Mobile Vikings, er heeft in het begin wel 1 dag een gratis kaartje van Mobistar ingezeten:)
    Bedankt voor de uitleg!

Bijdrager
    jumper

Heeft nietscte zien met Mobistar hoor. Eerder iets met Mobile Vikings. Hier zijn we ook met 3 iPhones die dit gehad hebben.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.