5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    John Troch

Rare bestanden in Bibliotheek

Er staan 4 (voor mij) rare bestanden zonder extensies in mijn Bibliotheek / Application Support: 30882, 31995, en nog twee van deze zaken. Het zijn grijze iconen met links bovenin exec. Enig idee wat dit zou kunnen zijn? Ze hebben alle drie dezelfde datum (15 juli 2006).

Bijdrager
    iJoost

Tja… Wat heb je zoal geinstalleerd, lijkt me dan de vraag die je vooral zelf het best kunt beantwoorden? En welke bibliotheek precies? Systeem of Gebruiker?

Moderator
    unSOUND

Ik meen me te herinneren dat dit probleem eerder aan bod is geweest, volgens mij had het toen te maken met enkele programma’s van Adobe…

Bijdrager
    John Troch

In gebruiker. Ik heb idd Adobe Acrobat Pro geinstalleerd. Maar deze is op 6 juli geinstalleerd. De twee genoemde bestanden zijn van hetzelfde tijdstip en de twee anderen (76543 en 76552) 13 minuten later. Ik kan verder geen bestanden vinden met dezelfde datum op mijn MBP. Kan waarschijnlijk geen kwaad maar ik vindt het wat vreemd.

Bijdrager
    iJoost

Dan zal dat het wel zijn. Ik herinner me ook zoiets inderdaad. Maar ik kan het niet terugvinden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.