13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:

Bijdrager
    Statics

Rar bestanden uitpakken

Ik ben bezig met Unison en daar krijg ik een hoop .Rar bestanden van binnen waarvan ik er 1 in de map moet aanklikken en UnrarX ze allemaal uitpakt tot een film/software etc. Je weet wel hoe et werk.

MAAR—>Hoe kan ik meerdere .rar bestanden tegelijk uitpakken? (Dus meerdere films/software etc)? Als ik 1 rar bestand aan het uitpakken ben en ik klik de volgende aan word de vorige stopgezet en verdwijnt.

Bijdrager
    Yaris

En als je de volgende nou pas aanklikt wanneer de vorige helemaal uitgepakt is? :)

Bijdrager
    mooirood

Kijk hier eens onder het kopje downloaden met nieuwsgroepen. Je hebt een programmatje nodig als UnrarX of MacPar X

Succes

Bijdrager
    Yaris

Hij gebruikt al UnrarX.

Bijdrager
    Statics

Ja maar als je 20 films moet gaan uitpakken om de beurt dan ben ik volgende week nog bezig. Ik zoek eigenlijk een progje waarmee ik bijv. 3 films tegelijk kan uitpakken.

Mag ook soortgelijke progje zijn als UnrarX dat ik ze naast elkaar kan draaien. Maar ik weet alleen dat UnrarX kan uitpakken (1 bestand aanklikken en hij pakt de hele reeks). Dus als iemand nog tips heeft? Mag shareware zijn

Moderator
    Night

StuffIt Expander kan keurig RAR bestanden uitpakken (selecteer gewoon meerdere RAR’s)
    MacPAR deLuxe kan het ook, zij het iets langzamer.

Beiden doen het gewoon keurig achter elkaar, mits je van alle MultiPart-RAR’s het juiste part selecteert en deze naar de respectievelijke iconen sleept..

Bijdrager
    Statics

Bedankt Night, dat wist ik niet dat ik met Macpar Deluxe en stuffit ook rar bestanden zo kun uitpakken dat ze allemaal 1 bestand of video_ts map vormen. Morgen als ze klaar zijn gelijk ff uitproberen.

merci.

Moderator
    Night

You’re welcome:)

Bijdrager
    Johnnie5

Toch begrijp ik het probleem niet helemaal.

Mag aannemen dat je die 20 films niet tegelijkertijd binnenhaald.
    Als je 1 film binnen hebt en die gelijk gaat uitpakken enz enz

Tevens is het zo wanneer je meerdere films tegelijk gaat
    uitpakken, je Mac ook erg langzaam word.
    Op die manier duurt het ook langer.

Moderator
    unSOUND
    ”Johnnie5″

Mag aannemen dat je die 20 films niet tegelijkertijd binnenhaald.
    Als je 1 film binnen hebt en die gelijk gaat uitpakken enz enz

En als je nou ( zoals ik ) 20 downloads start en naar bed gaat ?

Dan is het de volgende ochtend veel handiger als je alle 20 de downloads alvast kunt dubbelklikken, en je Mac ze keurig achter elkaar voor je uitpakt terwijl jij je boterhammetje aan het smeren bent…

En daar is MacPar DeLuxe inderdaad de oplossing.

Bijdrager
    Johnnie5

Ben ik het met je eens, maar dan pak je ze ook niet tegelijkertijd mee uit.

Bijdrager
    ronnie

Toch een beetje vreemd want ik kan met unrarX wel meerdere rar bestanden uitpakken,dat zou gewoon moeten werken.

Moderator
    unSOUND
    ”Johnnie5″

Ben ik het met je eens, maar dan pak je ze ook niet tegelijkertijd mee uit.

Nee, maar je geeft wel alle opdrachten tegelijk, en DAAR gaat het om.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.