8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    NB

Rapidweaver of Freeway?

Hallo,

Kan iemand me advieseren welk pakket beter is? Freeway4 express of Pro, of eventueel Rapidweaver.
    Heb weinug ervaring met websites bouwen. Welk pakket geeft de meeste creative mogelijkheden om templates (themes) te bewerken. Ik heb me een beetje verdiept…
    Is rapidweaver sneller, betere CSS (standaard) integratie en interactieve (blogs) mogelijkheden? Of Freeway4, een beet je Adobe imageReady -achtig? met meer implementeer mogelijkheden (vector en flash)?
    Als ik sites bekijk die met Freeway gemaakt zijn lijken deze langzamer te loaden?
    De Pro versie is aanzienlijk duurder… dus ook meer mogelijkheden?

… of heb ik me verkeerd verdiept? Graag enkele tips…
    Alvast bedankt!
    groet,
    NB

ps Ik wil vooral wat ‘kleinere’ sites bouwen, zonder veel html kennis maar wel qwa vorm gemakkelijk naar je hand te zetten zijn eventueel aangevuld met flash.

Bijdrager
    SanderMichelsen

rapid weaver, eenvoudig, veelzijdig en zeer betaalbaar.

Bijdrager
    NB

Ik ben nog niet helemaal overtuigt, metname themes editen zonder html kennis.

Weet je urls, handleidingen of tips hoe je vrij eenvoudig themes (metname achtergrond foto’s ) kunt bewerken/vervangen ed. Of een goed plugin?

Moderator
    unSOUND

Freeway is vele malen beter.
    RapidWeaver is veel simpeler.

Ligt er dus maar net aan wat je wilt gaan doen. Huisvrouwen die hun zelfgeknipte ansichtkaarten aan de wereld willen showen, maar geen snars van computers snappen kunnen hun heil zoeken in RapidWeaver. Mensen die een goede site willen bouwen, en zelf weten wat ze willen grijpen naar Freeway.

Overigens zijn er al meerdere van dit soort topics geweest.
    Voortaan eerst even zoeken voor je een topic start a.u.b.

Bijdrager
    NB

Het lukt me niet om op de site http://www.softpress.com/ (fabrikant van freeway) te komen,
    ook op een andere site om de trial versie te proberen lukt niet. Links lopen dood. Waar kan ik up-to-date/actuele informatie vinden over deze software? Er lijkt maar weinig van te zijn?
    Ik ben geĆÆntereseerd… maar nog onwetend.

Is de xpress, goed om te starten of maar gelijk Pro, prijsverschil is groot!

Bijdrager
    rvanheukelum

Je krijgt geen spijt van die paar extra euro’s … wel als je achteraf toch geen Express wilde en toch Pro koopt. Pro is vele malen beter, op alle fronten.
    Output valid HTML of XHTML … valid CSS … perfect. Je moet niet te beroerd zijn je te verdiepen in wat je aan het doen bent, maar gegarandeerd is het het beste wat er te krijgen is … en het wordt veel beter :evil: Het integreren van CMS of een webshop is peanuts. En de support is van een niveau waar Apple en Adobe nog van kunnen leren. En het forum is zoals het zou moeten behulpzaam tot en met … in al die jaren heb ik van geen enkele gebruiker een ongetogen woord gehoord; ook naar elkaar niet. Dat lukt hier nog niet eens op dit forum. Maar dat is een ander verhaal …

Bijdrager
    NB

Hoi,
    Ik ben overtuigt, ik ga eerst de trial Pro (1 maand proef) uit proberen, daarnaast heb ik ook rapidweaver aangeschaft. Just for the beginning. Daarnaast probeer ik het Ć©Ć©n en ander onder de knie te krijgen.
    thx
    NB

Bijdrager
    rvanheukelum

Ik ben altijd bereikbaar voor vragen … en nog hard bezig met een handige supportsite voor Freeway. Stay tuned.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.