7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Danim

Rapidweaer 4.1.3. start niet op op MacbookPro

Rapidweaver 4.1.3 wil niet opstarten op Mcbookpro met Leopard. Al een paar keer opnieuw gedownload, RW 3.6 verwijderd, opnieuw opgestart, opstarten lukt niet. Ik krijg wel het start scherm te zien maar zodra ik een nieuw project strart of een project open loopt de boel vast. Wie kan mij helpen?

Bijdrager
    KingAchille

Is het wel een legale versie?
    Mvg,

Bijdrager
    Danim

Versie is legaal. Vorige versie is 3.6.7 en die moet – volgens de site van RW – gratis te upgraden zijn naar versie 4.0. Inmiddels ook geprobeerd op te starten op de imac, geeft het zelfde probleem. Wat gaat niet goed?

Bijdrager
    KingAchille

Hier draait versie 4.1.1 zo vlot als een trein. Als je de vorige versie ‘verwijderd’ wat verwijder je dan? Enkel het icoontje in de map ‘Programma’s’?
    Mvg,

Bijdrager
    Danim

Klopt, moet er dan nog meer worden verwijderd?

Bijdrager
    KingAchille

Zoek eens in je map ‘Application Support’ de map ‘RapidWeaver’. Gewoon de logbestanden. Er bestaan programma’s voor om alles (= thema’s, metabestanden,..) CleanApp is er zo eentje denk ik!
    Mvg,

Bijdrager
    Danim

Na op geluk wissen en terugzetten en wissen van RW grelateerde bestanden is het uiteindelijk gelukt om zowel RW 3 als RW 4 te starten. Heeft wat tijd en geduld gekost maar het werkt.

Nu de volgende uitdaging, niet alle files die zijn gemaakt met RW 3.6.7. kan ik inlezen in RW 4.1.3. Er wordt geen foutmelding gegeven maar RW “bevriest” en reageert niet meer. Wie heeft een bruikbare tip?

Danim

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.