13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    PietjePuk

Rapidshare wachttijd

Hallo

Mensen die veel RapidShare gebruiken weten dat je na een download moet wachten om een volgende te kunnen downloaden. Vooral voor downloads die uit meerdere stukken bestaan is dit hoogst irritant.

Nu zijn er veel progjes voor windows om deze te omzeilen maar ik kan niets voor de Mac vinden. Ook heb ik nog geen goede proxie gevonden…

Hoe omzeilen jullie dit op het forum. (er zullen er toch vast wel mensen zijn die dit doen).

Bedankt!

Bijdrager
    gerror

Gewoon even met je telefoon 3 euro betalen. Kun je een dag of wat mee downloaden.

Bijdrager
    TonE

Neem een betaald abbootje, hoef je niet dat ene minuutje te wachten.

Bijdrager
    Xigh

De enige optie die ik heb gehoord die ook daadwerkelijk werkt is dat je met zo’n ip verander programma ofzo gaat kloten. Heb er zelf wel eens naar gezocht maar nooit kunnen vinden.

Bijdrager
    Vin

volgens mij lukt t wel als je een anonieme proxy server gebruikt.

Hier heb je een lijst met proxy servers, waaronder anonieme. Succes!

Bijdrager
    PietjePuk

Bedankt voor de link maar daar had ik al gezocht, helaas ben ik niet de enige die daar zn heil zoekt…

Als er nog mensen ideen hebben, post op PB maar.

Thx

Bijdrager
    Vin
    ”PietjePuk”

Bedankt voor de link maar daar had ik al gezocht, helaas ben ik niet de enige die daar zn heil zoekt…

Thx

lukt t niet via die proxy’s dan?

Bijdrager
    TurkishDelight
    ”gerror”

Gewoon even met je telefoon 3 euro betalen. Kun je een dag of wat mee downloaden.

kan je even uitleggen hoe dat gaat?
    betalen met je telefoon…

EDIT: heb het al gevonden
    PaybyCall
    http://rapidshare.de/en/paybycall.html

Bijdrager
    PietjePuk
    ”sic-one”
    ”PietjePuk”

Thx

Veel zijn te traag of werken nauwelijks. Dan zijn er natuurlijk nog mensen die ze gebruiken en zijn ook die terug bezet op RapidShare. Sommige ervan zijn geblocked op RapidShare, enz.

Vandaar.

Bijdrager
    Vin
    ”PietjePuk”
    ”sic-one”
    ”PietjePuk”

Thx

Veel zijn te traag of werken nauwelijks. Dan zijn er natuurlijk nog mensen die ze gebruiken en zijn ook die terug bezet op RapidShare. Sommige ervan zijn geblocked op RapidShare, enz.

Vandaar.

ja das wel jammer. maar waarom gebruik je niet gewoon yousendit.com? die is toch veel fijner!!

Bijdrager
    KarelWillem
    Bijdrager
    nookie

Ik weet niet of dit illegaal is en hier thuis mag horen (tis geen illegale software). Zo niet, mijn excuses voor dit antwoord:

Ik weet niet of het voor rapidshare nog werkt, maar voor sendspace in ieder geval wel.
    Ik gebruik dit al een tijdje en het werkt voor 90% tot nu toe.
    Je moet het zelf maar even testen voor rapidshare.
    Uitleg is voor sendspace, maar vervang sendspace voor rapidshare.

http://anonymouse.org/anonwww.html

Klik eerst op je sendspace link.
    Eenmaal in sendspace kopieer je de link uit je balk.
    Deze link ziet er hetzelfde uit als de link waar op je in 1e instantie op geklikt hebt, maar ergens is dat niet zo.
    Kopieer die dan in het balkje van anonymouse (haal wel ff de ”http” weg die er al in staat.)
    Als het goed is, kan je dan wel meteen in sendspace downloaden.
    Nadat je gedownload hebt, kan je meteen weer een sendspace link kopieeren zonder wachttijden.

Nookie.

Bijdrager
    Vin
    ”KarelWillem”

http://www.pando.com

Nog fijner.

moet een ontvanger van het te versturen bestand ook zelf het programma pando hebben? of alleen de verzender?

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.