6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    macses

ram vraagje

ik vond deze nederlandse site met ram voor mn nieuwe macbookje. zelfs met levering aan huis (België!) is dit nog een 80 euro goedkoper dan de 2Gb van apple die men mij in de ITPro probeerde aan te smeren.
    Ik ken niet veel van ram, maar wat denken jullie, is dit een goede zaak. Is dit goede kwaliteit? Hebben jullie goede ervaringen met dit bedrijf?

2GB ram hier: 170 euro met verzending naar België
    bij ITPro: 245 euro

Dank bij voorbaat:wink:

Moderator
    unSOUND

Alternate is goedkoop omdat ze bezuinigen op de service….

Oftewel:

Ja, ze zijn goedkoop.
    Ja, ze sturen je van het kastje naar de muur bij problemen.
    Ja, ze doen moeilijk als jij je geld terug wilt.
    Ja, ze zullen eerst jou de schuld geven als je met een defecte module terug komt.

Je kunt dus mazzel hebben. Als je iets koopt wat niet kapot gaat is er niks aan het handje. Maar o wee als je een probleem hebt, want dan ben je wel even bezig met die gasten. Ikzelf geef de voorkeur aan http://www.mailamac.nl , deze winkel is wat duurder, maar hun service is voorbeeldig.

Bijdrager
    Esquare
    ”unSOUND”

maar hun service is voorbeeldig.

In jouw beleving dan. In de mijne dus niet. :)
    Maar idd: een Mac-specifieke online shop zou ook mijn voorkeur hebben. Krijg je er ook geen discussie over dat het probleem bij de Mac moet liggen, ‘want dat geheugen is prima’.

Bijdrager
    macses

mja, ik vind het raar dat deze modules in België meteen zoveel duurder zijn bv http://www.tones.be

Bijdrager
    macses

als er hier mensen zijn van België die weten waar ik het in België kan kopen voor een betere prijs dan bij apple, dan hoor ik het graag:)

Moderator
    unSOUND
    ”Esquare”
    ”unSOUND”

maar hun service is voorbeeldig.

In jouw beleving dan. In de mijne dus niet.

Niet zozeer mijn beleving, want dat klinkt een beetje als belevings-wereld, wat zou betekenen dat het een kwestie is van vooroordelen op gevoel. Bij mij is het echt ervaring. Ik heb meerdere gevallen gehad waarbij een “gemiddelde” winkel mij niet zou helpen, en mail-a-mac alles heeft opgelost, ook na de garantie. En toen ik op een gegeven moment een accessoire bestelde voor mijn PowerBook, kreeg ik diezelfde dag nog een mailtje waarin ze me melden dat er een goedkoper alternatief was, wat bij mij waarschijnlijk net zo goed zou werken… welke winkel doet dat ? Dat zijn er niet veel.

Overigens weet ik jouw verhaal omtrent mail-a-mac wel, je hebt dat al eerder verteld…

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.