8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    ElbertJNagel

RAM upgrade MacBook Pro 15" mid 2012

Beste mensen,

Sinds gisteren heb ik mijn oude MacBook pro (early 2008) ingeruild voor een splinternieuwe. Een RAM-upgrade bij Apple zelf is een dure aangelegenheid daarom wil ik zelf de stickies vervangen. Ik heb op verschillende plekken gelezen dat je probleemloos 16GB in deze laptop kunt stoppen, heeft iemand hier ervaringen mee? Zelf denk ik dat het met 2 Kingston KTA-MB1600/8G modules wel goed komt.
    Is dit geheugentype goed of moet ik op zoek naar een ander soort?

Bijdrager
    Hansi2124

[mod name=Hansi2124 url=/profiel/hansi2124]Topic verplaatst naar juiste subforum. RAM geheugen hoort in een Macbook Pro, niet ernaast. :wink:[/mod]

Bijdrager
    fatboysmart

Lijkt me wel… hier een overzicht van alle webwinkels die hem hebben…

http://tweakers.net/pricewatch/316787/kingston-kta-mb1600-8g.html

Bijdrager
    Mandarijntje

Ik heb precies dezelfde laptop als jij en heb vorige week precies hetzelfde RAM geheugen op precies dezelfde website aangeschaft haha
    Ze werken perfect hoor, ze zijn dan ook speciaal ontworpen voor Apple MacBooks.

Bijdrager
    iMarvin

Beste ElbertJNagel,

Toevallig heeft een kennis van mij onlangs ook een MBP 15″ mid 2012 gekocht. Hierin hebben we DEZE set gebruikt. Wordt prima herkent door de MBP en werkt als een tierelier, als ik zijn verhalen mag geloven.

Gebruik zelf ook Corsair in mijn MBP 13″ late 2011 (8GB ipv standaard 4GB), en ben ook daarover zeer te spreken.

Bijdrager
    ElbertJNagel

@ Hansie2124 Enof er straks RAM-geheugen naast naast mijn MacBook ligt;)

Weer prima snelle reacties mensen bedankt! Ik denk dat ik dan gewoon voor de kingston latjes ga.

Bijdrager
    lars.hulshoff

Ik bestel mijn ram geheugen altijd hier KTAMB1600/8G, 8GB 1600MHz SODIMM for Apple, oem partnr.: N/A Goede ervaringen mee.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.