22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)
  • Q:
    Bijdrager
    jesper211232

RAM-geheugen, imac

ik heb gezien dat je (makkelijk) extra ram geheugen kan toevoegen, in de imac
    maar ik heb een vraag.
    is elke ram kaart compaitible met de imac?¿

Bijdrager
    stavos
    Bijdrager
    AppleStef

Als je via http://www.kingston.com/blroot/ daar perfect gewoon ingeeft welk merk model je imac is dan is het wel compitable (ik heb het via daar gedaan). Het werkt hier perfect met het ram van daar en het was binnen 4dagen bij me thuis en het duurde 1min om het er in te steken.

Bijdrager
    jesper211232

bedankt voor de reacties, applestef en stavos
    ik ga wel rondkijken op de links die jullie me gestuurd hebben

Bijdrager
    jesper211232

dus de ram geheugen die ik gevonden hebt, zal moeten werken, kijk link voor de ram kaartklik hier

Bijdrager
    AppleStef

Welke module van dat lijstje? En welke imac heb je ? Staat die ertussen?

Bijdrager
    jesper211232

ooh sorry dat is een andere link:grin:
    dit is de goede link die ik bedoel klikhier

Bijdrager
    AppleStef

Ja het klopt (als je de 2011 imac 27″ hebt) dan gewoon bestellen (eerst kiezen hoeveel GB van module je wilt) en het is binnen 4dagen ong. bij je thuis:)

Bijdrager
    jesper211232

ok dankjewel,
    ik heb de imac nog niet, maar ben van plan om de imac 27” van €1649,- als ik me niet vergis.

Bijdrager
    AppleStef

Ik heb bij kingston voor 2 mac’s elk 4GB extra besteld en het werkt perfect hier.:)

Bijdrager
    jesper211232

ok, dankjewel
    zijn dat precies de zelfde die ik heb gevonden?

Inactief
    Anoniem

Mijn bijdrage in deze is als nutteloos gekwalificeerd door iemand die er verstand van schijnt te hebben.

Bijdrager
    AppleStef

Neen niet precies hetzelfde het was voor een 2011 imac 21,5″ en voor een late 2009 imac 27″.

Bijdrager
    Moriarty

Koop alsjeblieft geen Kingston Value Ram voor je iMac’s, ik zie regelmatig machine’s voor service die rare klachten geven en die als oorzaak Value Ram hebben.

Bijdrager
    AppleStef

Wat voor rare klachten?
    Ik heb ook klachten maar dat ligt daar niet aan maar aan dit : http://9to5mac.com/2011/07/28/users-report-video-related-freezes-in-lion/

Bijdrager
    jesper211232

meh1965
    Ik weet niet of het mag, maar ik vond deze wel erg goedkoop. Ook als 2X2GB leverbaar.

die werken niet op de imac 2011

Bijdrager
    jesper211232

hoeveel ram kaarten passen in de imac 27”
    en dit lijkt me een goede
    !klik hier!

Bijdrager
    stavos

Het aantal RAM slots in een iMac? Eens even kijken…..
    Denk je niet dat Apple dat ergens vermeld heeft staan? Bijvoorbeeld op hun internetpagina? Bij het onderdeel iMac? En dan de specificaties? Waar je ook je iMac kunt bestellen en aanpassen? Zo ongeveer hier dus?

[size=2]Het typen van dit bericht koste mij meer tijd (en moeite) dan het opzoeken van de gegevens op internet…[/size]

Bijdrager
    jesper211232

ik had er zelf aan naar gezocht, en ook op die pagina:innocent:
    maar bedankt

Bijdrager
    Sama

Als je je Mac gegevens mailt naar Mail-a-Mac, dan krijg je een goed advies.
    Hoe je het geheugen in je iMac steekt staat goed beschreven op vele filmpjes op YouTube

Bijdrager
    RobApple

iMac serie vanaf 20.10.2009 heeft 4 slots, maximaal 1066MHz/16 GB (4 x 4 GB) geheugen.
    iMac serie vanaf 27.07.2010 heeft 4 slots, maximaal 1333MHz/16 GB (4 x 4 GB) geheugen.
    iMac serie vanaf 03.05.2011 heeft 4 slots, maximaal 1333MHz/32 GB (4 x 8 GB) geheugen.

Kingston KVR serie niet gebruiken, geeft onherroepelijk problemen.

Topkwaliteit A-merk modules zijn SAMSUNG, HYNIX, NANYA of MICRON original, deze zijn met de meeste precisie gemaakt, elke module wordt getest, voordat deze de fabriek verlaat.
    Werken probleemloos in Apple computers. Apple levert af fabriek zelf ook uitsluitend deze merken.

Inactief
    Anoniem

Mijn bijdrage in deze is als nutteloos gekwalificeerd door iemand die er verstand van schijnt te hebben.

22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.