5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    mjsmit

Raise the Game Fully Loaded actie AMD niet voor Mac gebruikers

In December 2018 heb ik een ASUS XG Station Pro – external GPU enclosure gekocht in combinatie met de Sapphire Radeon RX 590 Nitro+ Special Edition Grafische kaart.

Bij deze aankoop was de actie Raise the Game Fully Loaded van AMD geldig waarbij je optie krijgt 3 nieuwe spellen te downloaden:

• Resident Evel 2
    • Devil May Cry 5
    • Tom Clancy’s The Division 2

Toen ik AMD Support vroeg of er een alternatief was voor Mac-gebruikers kreeg ik het volgende antwoord:

“All of the games we offer and Windows PC games. We are not sure if Steam or Ubisoft have Mac Installers.

Regards
    AMD Rewards Support”

Ik had ook een vraag gesteld over het kunnen verkopen van de voucher coupon, maar kreeg daarop geen reactie. Het lijkt erop dat AMD die mogelijkheid ook heeft dichtgetimmerd door voor het downloaden eerst je systeem te controleren of daarin een grafische kaart van de actie aanwezig is. Bij die scan op mijn Mac werd er geen grafische kaart herkent.

Dan is er nog de optie om een graphical card identifyer applicatie te downloaded. Ook dit was een Windows applicatie die dus niet werkte.

Het is wel droevig hoe AMD Mac gebruikers links laat liggen bij deze op zich mooie actie.Raise the Game Fully Loaded

Bijdrager
    mjsmit

Zie ook deze melding van AMD Rewards site.

De AMD Radeon RX 590 wordt door Mac OS Mojave herkent als AMD Radeon RX Ellesmere Prototype

Bijdrager
    TheBigZ

Ook al via die “Product Verification Tool” geprobeerd?

5. I have a qualifying AMD product, but it isn’t being detected during verification. What can I do to make sure it is correctly detected?

If you have a qualifying AMD graphics product, make sure it is installed and set as the default / primary GPU in the system before logging in to the AMD Rewards site.

Additionally, check that your web browser version is up to date and the Hardware Acceleration option is On or Enabled.

If you continue to have trouble with detecting the qualifying AMD product, please submit an AMD Rewards support ticket and one of our agents will be happy to assist you.

Dit allemaal geprobeerd?

Bijdrager
    mjsmit

Zeker, maar deze instructies zijn alleen bedoeld voor PC Windows gebruikers.  Die pvt is ook een Windows applicatie.

Dat is nu juist mijn punt: als Mac-user heb je niets aan deze actie.

AMD support heeft wel weer gereageerd en gevraagd om aankoopbon. ”s kijken waar het toe leidt.

Bijdrager
    mjsmit

AMD Rewards Support heeft de download vrijgegeven en ik heb ‘em door een kennis met een PC laten verzilveren.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.