10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    sabine

radiostream luisteren via browser ZONDER extra prog

ik kan geen programma’s installeren op de mac waar ik nu op zit, maar we willen hier heel graag iets van radio luisteren
    itunes is ook niet geinstalleerd door systeembeheer. dus is er iemand die een oplossing heeft om radio via internet te luisteren zonder het gebruik van een extra programma?

Bijdrager
    sarasin

##

Bijdrager
    sarasin

##

Bijdrager
    Deskman

radio3 draait gewoon onder sfari… Maar ik weet niet of systeembeheer zit te wachten op streaming data over het netwerk…
    Modem:
    http://3fm.omroep.nl/cgi/radio3/liveplayer.php?id=live
    Breedband
    http://3fm.omroep.nl/cgi/radio3/liveplayer.php?id=live64
    Bij mij doen ze daar niet zo moeilijk over. Ik ken de systeembeheerder goed. Ik heb ook 12 Gb op mijn harddisk staan aan fijne muziek die je nooit op de radio hoort. Maar goed, ik ben dan ook eigen baas. En dat heeft weer andere nadelen.

Bijdrager
    sabine

ipod=geen optie, heb geen ipod geld over :)
    mp3= worden we zat hier, zo nu en dan wat geblaat tussendoor is prettig
    live via safari= doet het niet, heb een mime plug in nodig en die gaat in de vorm van mediaplayer wat ik niet mag installeren

nog andere opties? :cry:

Bijdrager
    Deskman

Twee stoere binken uitnodigen die met een steiger voor je raam gaan staan en de radio keihard aanzetten. Twee vliegen in een klap.
    Ook dat voordeel heeft zijn nadeel: grote kans op Radio Noordzee en je moet het maar leuk vinden zo’n stevige staartmans voor de ramen.

Hard werken, veel vrienden maken en binnenkort jarig zijn vergroot de kans op een iPod

Bijdrager
    sarasin

##

Bijdrager
    misterx

Yep!
    Hier hebben we een nadeel dankzij OSX.
    Systeemmannen spijkeren je vrijheden dicht op je MAC!

En op mijn werk zit dit er ook aam te komen.
    Is er nu helemaal geen live-streaming op een mac beschikbaar
    waar je geen plug-in voor nodig hebt?
    :(

Bijdrager
    sarasin

##

Bijdrager
    sabine

als je op versiontracker even zoekt op Whamp dan kan je nog wel mp3 afspelen, dit is namelijk zo te installeren zonder welk password dan maar ook

maar streams heeft ie veel moeite mee
    dus ik hoop op een fijn iemand die een online stream heeft via een browser

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.