7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    jaydubbelu

radio streaming

hallo,

Nieuw hier, na alle verzoeken om me aan een forum aan te sluiten heb ik me bij deze gelaten.

Ik heb meteen een vraag.
    ik heb een aspx die ik wil afspelen op me powerbook (powerPC), iemand enig idee of dit kan en hoe dit kan?

p.s. radio station is alsvolgt: http://www.hot91.com.au/index.html . de aspx link is ‘listen now’

Bijdrager
    Nikita

Het is duidelijk een WMA ding, maar Windows Media Player zegt dat het adrespad niet bestaat… Komt bij mij het idee op dat ze bij het maken van die site niet hebben gedacht dat er ook nog iets anders bestaat dan Windows… :?

Bijdrager
    remcodb2

Probeer eens het aspx bestand te openen met texteditor, daarin staat als het goed is een directe link, probeer die eens. (Overigens zit ik nu op een windows computer en doet de stream het ook niet).

Bijdrager
    Nikita
    ”remcodb2″

Probeer eens het aspx bestand te openen met texteditor, daarin staat als het goed is een directe link, probeer die eens. (Overigens zit ik nu op een windows computer en doet de stream het ook niet).

Alleen is het bij mij een Javascript-popup ( javascript:openpopup_42fa(‘./stream.html’) ) die een schermpje opent met daarin het venster van WMP…

Bijdrager
    Sachin

Zelfs onder Windows krijg ik er geen geluid uit …

Bijdrager
    Nikita
    ”larridon”

Zelfs onder Windows krijg ik er geen geluid uit …

Dan klinkt het als een domme webmaster :P

Bijdrager
    jaydubbelu

link is nu even dood omdat het een live stream is, en …. geloof dat het nu 3 am is in australie. tis ook een ukkie station dus niet altijd aan het broadcasten zover ik weet.

verder is het inderdaad een java scherm, kan ik ook nie zo veel mee.:(

….een van de DJ’s is een vriendin van me, vandaar dat ik me hier mee bezig houd overigens. nothing weird

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.