5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

Radio met kabel of Wifi en afstandsbediening

Ik ben opzoek naar een simpele radio (FM/AM) met kabel of WiFi en afstandsbediening. Omdat ik in een appartement woon waar het ontvangst van de FM super slecht is.
    Zoiets als Mini Dolmen Radio maar dan op netstroom en met afstandsbediening.

http://www.lexon-design.com/la69w1-mini-dolmen-radio-white.html

Mocht het design totaal er niet op lijken dan hoor ik het ook graag!

Bijdrager
    macboy

Wat dacht je van een miniset van Sony CMTMX700

Draadloze hifi, speelt muziek vanaf alle bronnen, met direct iPod-station
    100W RMS,digitale S-Master-versterker, Wi-Fi®, USB,iPod,cd, FM-tuner, audioingang, afstandsbediening
    Toegang tot internetradio zonder pc
    Draadloos muziek streamen vanaf uw pc
    Stijlvol rechtstreeks station voor uw iPod-speler
    Kenmerken CMT-MX700Ni
    – Aansluitmogelijkheden voor alle muziekbronnen – Beluister uw muziekcollectie rechtstreeks vanaf alle bronnen: Pc, iPod, internetradio, cd- en mp3-speler, plus FM-tuner
    – DLNA en Wi-Fi® – Stream muziek met DLNA (Digital Living Network Alliance) en ingebouwd Wi-Fi®, direct naar uw netwerkaudiosysteem voor instant afspelen
    – iPod-station – Ingebouwd Made for iPod-station om al uw muziek van uw iPod of iTunes-bibliotheek te beluisteren (werkt met de meegeleverde adapter ook met de iPhone)
    – Internetradio – Luister naar duizenden zenders zonder dat u op een pc bent aangesloten
    – USB – Mp3-nummers afspelen via USB, vanaf een USB-stick of andere digitale mediaspeler
    – Cd-speler – Bovenladende cd-speler ondersteunt cd, cd-r, cd-rw en 8cm-schijven, met shuffle-, herhaal- en programmeerfuncties voor luisterbediening
    – Digitale S-Master-versterker – Ervaar kristalhelder geluid van cd-kwaliteit met volledig digitale versterker
    – Eenvoudige toetsenlay-out – Eenvoudige menufuncties met een eenvoudig te gebruiken lay-out van de toetsen, plus afstandsbediening voor onbeperkte bediening
    – Stereogeluidskwaliteit – Superieure hifigeluidskwaliteit met RMS-uitgangsvermogen van 100 W en 2-weg luidsprekersysteem
    – Audio-ingang – Sluit uw digitale muziekspeler aan en speel mp3’s op volle sterkte af in geweldige geluidskwaliteit (kabel meegeleverd)

Producteigenschappen van de Sony CMTMX700
    RMS vermogen in Watt: 100
    iPod aansluiting: Directe aansluiting
    USB aansluiting: Ja
    MP3 weergave: Ja
    MP3 Dockingstation: iPod Dockingstation
    Dolby / DTS: Nee
    DivX weergave: Nee
    RDS: Ja
    Aantal discs: 1
    Aantal luidsprekers: 2
    Aantal luidspreker uitgangen: 2 (Stereo)
    Super Audio CD weergave: Nee
    Breedte in mm: 309
    Hoogte in mm: 122
    Diepte in mm: Onbekend
    Gewicht in kg: Onbekend

Prijs klasse 299 euro

succes ermee met je zoek toch!

Bijdrager
    macboy

Maar ja wat wil je voor uitgeven!:razz:

Inactief
    Anoniem

Het is een tweede radio. Ik denk zo rond 50 euro. Ik weet dat het met WiFi moeilijk word.

En ik was er iets vergeten bij te zetten zo min mogelijke bas.

Bijdrager
    macboy

*Een goedkope optie is een antenne met een versterker, voor beter ontvangst, of als je setje via een kabel moet aansluiten via een mediaplayer / PC (koste ongeveer kabels 2,00 euro en antenne met een versterker 10 euro)

*Anders wordt een radio met T-DAB (Terrestrial-Digital Audio Broadcasting) een Digitenne variant voor radio’s (koste ongeveer vanaf 50 euro)

Dit zijn de radio zenders:

Radio 1
    Radio 2
    3 FM
    Radio 4
    Radio 5
    Radio 6
    FunX

Dit zijn de opties voor goedkope radio luisteren.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.