5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    layon555

Radio in iTunes

Beste OMT-ers,
    Veel ingelogd ben ik hier niet maar volg wel bijna dagelijks het Apple nieuws. Ik heb ook zelden problemen met OS en iOS maar nu zit ik toch met een vraag en ben benieuwd daar een antwoord op is, namelijk, in iTunes in de linker kolom onder Bibliotheek (bij o.a. Muziek, Films, Boeken) is “Radio” spoorloos verdwenen. In Voorkeuren staat ’t netjes aangevinkt.

Ik heb ’t uit- en weer ingeschakeld, uit /Gebruiker/Bibliotheek tijdelijk de map iTunes verwijderd en na m’n test weer teruggezet. En ook de Preferences verwijderd….: geen resultaat!

Misschien heb ik in de afgelopen maanden iets gemist over eventuele wijzigingen in iTunes en ik dacht dat het misschien iets te maken zou kunnen hebben met de “iRadio” plannen van Apple.

Mijn systeem: MacBook Pro 15″ met OS 10.8.3, iTunes 11.0.2

Veel dank voor iedere reactie!

Leon

Bijdrager
    m4diving

Staat die knop niet naast nummers, artiesten, genres enzovoort?

Bijdrager
    pim939

Klopt

Bijdrager
    poing

@Layon555 Nou je erover begint ik mis de knop ook en krijg em niet terug, zie het nu pas omdat ik een receiver met internet radio heb en daardoor dus Itunes radio niet zoveel meer gebruik.

Joepie weer gevonden:)

Bijdrager
    layon555

@ m4diving Jeetje, ja … daar had ik ’t niet gezocht:-)

Ik zal niet de enige zijn die erg moest wennen aan de nieuwe indeling van iTunes!

Dank dank voor je tip!!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.