9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    crazy ivan

Rabobank Internetbankieren Helpdesk :(

Wordt het in de toekomst mogelijk om met Apple OS X binnenkort foutloos te internetbankieren? De klant verwijzen naar een OUD! besturingssysteem is achter de feiten aanlopen nietwaar?

M.v.G.
    [edit]crazy ivan[/edit]

Ons antwoord van 25-03-03 op uw vraag was:
    Geachte heer [edit]crazy ivan[/edit],

Bij deze willen wij reageren op de e-mail die u naar de On line Helpdesk Rabo Internetbankieren heeft gestuurd.

Rabo Internetbankieren wordt ontwikkeld voor een goede werking in combinatie met Internet Explorer.

Voor klanten met een Apple werkt Rabo Internetbankieren Betalen & Sparen het best met Internet Explorer 5.0. Met deze browser kunt u echter nog wel een aantal problemen ondervinden.

Het gaat om de volgende problemen:
    Kleine onleesbare letters binnen Rabo Internetbankieren; dit is te verhelpen door deze op groter te zetten met behulp van de Apple-toets en het plus-teken.
    Het niet kunnen selecteren van een adres in het bankgiro- en acceptgiroscherm. Voor dit punt zoekt de Rabobank naar een oplossing.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Als u nog aanvullende vragen of opmerkingen heeft, kunt u deze via onderstaande link versturen.

Met vriendelijke groet,

Mej. [edit]Rabobank Helpdesk Trien[/edit]

On line Helpdesk Rabo Internetbankieren

Voor de goede orde verwijst Rabo dus naar OS9… Kansloos!
    :evil:

Bijdrager
    pepe

Ach ja, het bekende verhaal….

Bijdrager
    MacAttack

Oh dan moet je een mail sturen waar in je de gevaren van microsoft producten op gebied van veiligheid uitlegd. Stel dan ook de veiligheid van je eigen rekening bij die bank in vraag, vermits ze de klanten verplicht via een onveilig systeem te werken.

Ik heb het zelfde gedaan bij mijn bank waarna mijn mij bevestigde dat men opties zoals zelfs ja lees goed Safari in overweging neemt.

Ik heb dan ook een lange mail over veiligheid en toekomst en linux en OSX en Windows, blah blah, zeer nerdy mail gestuurd.

Banken zijn zeer gevoelig voor kritiek over veiligheid.

Bijdrager
    crazy ivan

Ik zal vanavond eens in mijn keyboard klimmen… Thanx Gents!

8)

Bijdrager
    remier

idd, op een kort globaal mailtje/brief krijg je meestal een standaard brief, hetzelfde voor parkeerboetes :wink:

Bijdrager
    Aleida

Misschien een tip, met Camino werkt rabo internetbankieren probleemloos, is
    althans mijn ervaring, Safari jammer genoet niet en explorer al helemaal niet, trouwens de melding van de Rabo begin dit jaar dat de helpdesk geen apple gebruikers meer ondersteunt geld nog steeds.

Aleida

Bijdrager
    ywar2

Ik kan je wel vertellen dat zins kort girotel van de Postbank zijn site geschikt heeft gemaakt voor OS X.
    Misschien een andere bank nemen;-)

Bijdrager
    boelie

Bij mij werkt rabo telebankieren onder IE 5.2 als een trein.
    Dit is eigenlijk de enige reden dat IE er bij mij nog op staat.

Bijdrager
    Nexus

Iemand ervaring met ABN AMRO internetbankieren op de Mac? Werkt dat gewoon onder IE?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.