24 berichten aan het bekijken - 1 tot 24 (van in totaal 24)
  • Q:
    Bijdrager
    Ross

rabobank bankieren lukt soms niet???

Ik heb bijna elke keer met safari dat als ik bijvoorbeeld geld ga overmaken, ik alles invul, maar als ik dan op verzenden klik, dan gebeurt er niets. Alleen annuleren werkt. Ook de andere opties werken, zoals ok+acceptgiro en zo. Klik ik weer op een nieuwe betaling aanmaken, dan gaat het vaak wel goed. Hebben anderen hier ook last van?

Bijdrager
    Nick89

Ik ervaar het probleem ook.
    Oplossing: start een nieuwe opdracht en het werkt wel;)

Bijdrager
    ossccar

ja ik heb hetzelfde probleem met safari en rabobank.
    Met Firefox heb ik geen problemen.

Bijdrager
    DekayONE

Strange.. Ik heb er zelf helemaal geen last van. Werk je met Tiger of met Leopard? Misschien dat daar nog verschil in zit?

Bijdrager
    Fierry

Hier onder Safari met Leopard nog nooit last van gehad

Bijdrager
    Rik Alleman

Ik heb er ook last van (Safari / Leopard)
    Ik heb gemerkt dat als ik bv eerst bank/giro klik dan acceptgiro en dan weer bankgiro dat ie het wel direct doet
    maar iritant is het wel
    Rik

Inactief
    Anoniem

Ik heb het hier ook; Safari onder OSX 10.5.5

Bijdrager
    Mattheus

Ik heb er ook last van (Macbook Pro met Leopard). Het advies van de Rabobank: gebruik Internet Explorer of Firefox 2. Dan kies ik toch liever voor de optie om de betalingsodrachten voor een tweede keer weer te proberen, en dan werkt het wel.

Bijdrager
    Dick de Roos

In een ander draadje is dat probleem ook aan de orde gekomen.
    Ik citeer hier een berichtje van mij daaruit:

Inderdaad heb ik nu ook al een tijdje last van problemen met de Rabobank in combinatie met Safari (in het begin van de vernieuwde site werkte het internetbankieren nog wel (na 3x klikken op “OK”).
    Maar nu blijft Safari daar dus steken.
    Ik heb de Helpdesk gebeld (mailen kan niet) en het probleem (ik kan de overboekingen niet verzenden in Safari) voorgelegd.
    Ik trof een nogal hooghartige dame, die beweerde dat ik daar voor die tijd ook al last van had ( Ik: “nee”, Zij; “ja!” enz.).
    Enfin, daarna het bekende verhaal: Safari wordt niet ondersteund. Het probleem is bekend en ze zijn er mee bezig, maar het is niet bekend of- en hoe lang het duurt, voor er een oplossing komt.
    Het advies is dus FireFox gebruiken.

Waarvan actie.

Ik vraag me wel weer af waarom FireFox dingen wel kan en Safari niet.
    Zo komt Safari natuurlijk nooit aan de browsertop.

Overigens is hier Safari 10.4.11 het probleem. Met mijn MacBook (Leopard) maak ik meestal geen bedragen over.

Bijdrager
    Pieterr
    ”Mattheus”

Gebruik Internet Explorer of Firefox 2. Dan kies ik toch liever voor de optie om de betalingsodrachten voor een tweede keer weer te proberen, en dan werkt het wel.

Met Firefox 3 heb je ook geen problemen hoor. En Firefox op OS X, daar is niks mis mee. Die browser wordt in ieder geval getest (op Windows weliswaar) door de heren/dames internet bankieren website ontwikkelaars…:?

Bijdrager
    Frans

Ik heb mijn hypotheek al weggehaald bij de Rabobank, nu de rest nog. Beviel me beter dan overstappen op een andere browser.

Frans

Bijdrager
    MacTS

Ik heb het probleem ook sinds de site Internetbankieren van de Rabobank enkele weken geleden gewijzigd is. Firefox gebruikte ik al als alternatief, maar de andere oplossing zal ik ook eens proberen.

Bijdrager
    Pieterr
    ”Frans”

Beviel me beter dan overstappen op een andere browser.

En natuurlijk minder werk dan wéér zo’n applicatie te moeten installeren… :?

Bijdrager
    Ross

op windows vind ik firefox het beste, maar op apple is safari veel fijner. Vooral i.c.m multitouch. Overigens vind ik de neiuwe firefox niet echt soepel genoeg lopen op apple op de een of andere manier.:?

Bijdrager
    Bolle1961
    ”Pieterr”
    ”Frans”

Beviel me beter dan overstappen op een andere browser.

En natuurlijk minder werk dan wéér zo’n applicatie te moeten installeren… :?

en veel sneller :? tot dat die andere bank ook weer wat veranderd aan zijn site, kan je weer je hypotheek en rekeningen verhuizen

Bijdrager
    jeroentje

ik heb het ook.. :?

Bijdrager
    BenDover

Nog geen last van gehad, Safari 3.1.2

Bijdrager
    Sunneh
    ”GuusBeckers”

Hier onder Safari met Leopard nog nooit last van gehad

Same here.. geen probleem.

Bijdrager
    Joffry

Wel jammer, na 4 jaar tevreden Safari-gebruiker, nu over naar Firefox. Een fijne browser. (Tiger)

Bijdrager
    MacAanZee

ING…..werkt altijd prima….:)

Bijdrager
    saewer

Ik heb ook last van het probleem (macbook pro, leopard, safari) alleen het vreemde is dat het probleem zich pas voordoet als je er best lang over doet om alles in te vullen. Als je alles snel invult en dan op verzenden drukt dan werkt het prima. Doe je er echter langer dan normaal over en druk je dan op verzenden dan doet ie niets. Strange….

Bijdrager
    Thoomas

Ik heb er ook last van. Het vreemde is dat die OK-knop bij de iPhone met internetbankieren het helemáál niet doet.

Bijdrager
    me.com

Als ik bij mij “Blokkeer pop-upvensters” uitschakel, werkt het prima.

Bijdrager
    Smidse

Kijk eens bij Safari onder Ontwikkel-Gebruikersagent.
    Misschien helpt dit je verder.

24 berichten aan het bekijken - 1 tot 24 (van in totaal 24)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.