One More Thing » Community » Forum » iOS Hardware » Apple Watch » Rabobank Apple watch app

Rabobank Apple watch app

Profielfoto van Joost Middendorp

Joost Middendorp op 15 augustus 2017 #

De rabobank app op mijn Apple watch werkt alleen maar als mijn iPhone ontgrendeld is. Anders krijg ik geen “internet verbinding mogelijk” op mijn scherm te zien.
Iemand een idee hoe dit op te lossen?
Ik heb met de rabobank gebeld, maar die kunnen me niet helpen. 😒

Profielfoto van Night

Night [moderator] op 15 augustus 2017 #

Waarschijnlijk komt dit omdat de RABO app uit veiligheidsoverwegingen een secure connection MOET hebben via een door de eigenaar ontgrendelde iPhone (passkey of vingerafdruk).

Profielfoto van Joost Middendorp

Joost Middendorp op 16 augustus 2017 #

Bedankt voor je reactie. Wat ik alleen niet begrijp is dat ik de app op mijn iPhone 5 wel kon gebruiken zonder te unlocken, maar sinds ik een iPhone 7 heb werkt de app alleen door te unlocken. Het zal misschien toch een veiligheids dingetje zijn. Maar het maakt de app helaas totaal onnuttig. 😖

Profielfoto van Night

Night [moderator] op 16 augustus 2017 #

Was maar een idee. Kan inderdaad zijn dat er met een iOS update en/of een app update van de Rabo iets is veranderd.

Profielfoto van Barika Cala Saidah

Barika Cala Saidah op 23 augustus 2017 #

@joost Middendorp, ik zie 2 opties:

1) Domweg een foutje in de code die opgelost dient te worden door de ontwikkelaar.

2) Misschien is het toch intentioneel, maar je iPhone moeten ontgrendelen om toegang te krijgen tot iets op je Apple Watch verslaat gewoon het nut van een Apple Watch-app.

Profielfoto van markmulder1982

markmulder1982 op 22 oktober 2017 #

Ha Joost,

Ik heb exact hetzelfde issue met de Rabo Watch App.
Bij een ge-unlockte iPhone doet hij het direct , bij een gelockte iPhone krijg je geen internet connectie.
Rabobank toch maar even spammen dan?

Over dit topic

Gestart op 15 augustus 2017 door Joost Middendorp

Laatste reactie door markmulder1982

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Heb je geen OMT account? Registreer je dan nu gratis!

Inloggen

of Wachtwoord resetten?