13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    Hans Luyendijk

Raar probleem na Lion…

Natuurlijk mijn eigen schuld: voor de lol met Lion spelen en daarna terug willen naar Snow Leopard. Dat programma opnieuw ge├»nstalleerd, maar dat heeft toch merkwaardige zaken opgeleverd: in Lion is de bibliotheek van de gebruikers niet in beeld, maar nu – onder Snow Leopard – ook niet! Niet erg want alles werkt wel, met als uitzondering Aperture en iPhoto, die geen van twee├źn opgestart kunnen worden: “Er is een probleem met iPhoto. Neem contact op met…” etc. Wat is het verstandigste om te doen, behalve het informeren of anderen dit probleem al hebben weten te tackelen? Ik baal, vooral van mezelf, omdat ik de Lion-verleiding niet kon weerstaan en van het feit dat ik weinig zin heb om een schone installatie te gaan doen, omdat ik dan erg veel kwijt ben… Wie geeft me raad?

Bijdrager
    Scrooge McDuck

HDD formatteren en Snow Leopard opnieuw installeren.

Hulp vragen om Lion gerelateerde dingen kan niet.

Bijdrager
    Pieterr
    Hans op 06 maart 2011

Wie geeft me raad?

Is niet meer nodig…. je weet zelf al dat je een oen geweest bent. :sarcastic:

Bijdrager
    Hans Luyendijk

Nou zeg…!

Bijdrager
    Koetjesreep

Niet meer met previews spelen die niet voor jou bedoeld zijn.

Bijdrager
    Fireman

Wanneer komt dat leeuwending normaal op de markt?

Bijdrager
    Michel2010

Je kan het best van al je bestanden een back-up maken op bijvoorbeeld een externe schijf. En dan met een schone lei beginnen door je harddisk leeg te maken en OSX Snow Leopard opnieuw te installeren. Daarna kun je de bestanden weer terug zetten.

Bijdrager
    pinkie

Bijdrager
    hansiedejong
    Fireman op 06 maart 2011

Wanneer komt dat leeuwending normaal op de markt?

Zomer 2011.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot
    Hans op 06 maart 2011

Nou zeg…!

Kijk, je moet natuurlijk helemaal zelf weten of je met de (illegaal) verkregen beta gaat klooien. Maar een beta is een beta en kan vreemde bugs bevatten. Zet hem dan op zijn minst op een externe schijf dan kun je klooien bij het leven.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot
    Scrooge op 06 maart 2011

HDD formatteren en Snow Leopard opnieuw installeren.

Hulp vragen om Lion gerelateerde dingen kan niet.

Ja hoor kan wel, heel goed zelfs…. Maar die antwoorden he? Die willen niet zo…. :slant:

Moderator
    Poezenbeest

Als je TimeMachine hebt draaien, dan kan je SL toch gewoon weer installeren en herstellen?

En nee, hulp bij Lion, dat doen we hier niet…

Bijdrager
    Hans Luyendijk

Ik heb het allemaal goed begrepen. Thnx!

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.