13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:

Bijdrager
    apple-man

Raar probleem met foto's op sommige websites sinds MacOS.

IK heb de laatste tijd een heel raar probleem met foto’s op sommige websites. Dit probleem heb ik sinds MacOs Ik kan namelijk op de volgende web site geen foto’s meer openen. Als ik op een foto klik dan laad hij wel maar krijg ik vervolgens een wit scherm te zien. Het gaat om de volgende site namelijke http://melissabenoist.net. Wat echter heel raar is is dat een collega van mij dit probleem niet heeft met deze site en hij gebruikt ook MacOS en heeft net als ik alle updates gedaan. De site werkt in zowel safari als google Crome niet zoals het hoort. Ik heb ook de instellingen van mijn router na gekeken alles staat op default. Eveneens heb ik de de instellingen van mijn mac na gekeken en adblockers staan ook uit. Wat zou dit kunnen zijn.?

Bijdrager
    Shmoo

Gewoon waardeloze website. Een probleem dat je natuurlijk al heel erg snel hebt met fan-sites. De knakkers die dit maken en bijhouden rukken zich natuurlijk helemaal suf omtrent dit onderwerp met gevolg dat ze niet meer helder kunnen nadenken en fouten gaan maken die dit tot gevolg hebben.:wink:

Gallery pop-up heeft een empty body dus er wordt gewoon geen content geladen.

Bijdrager
    apple-man
    Shmoo op 18 december 2016

Gewoon waardeloze website. Een probleem dat je natuurlijk al heel erg snel hebt met fan-sites. De knakkers die dit maken en bijhouden rukken zich natuurlijk helemaal suf omtrent dit onderwerp met gevolg dat ze niet meer helder kunnen nadenken en fouten gaan maken die dit tot gevolg hebben.:wink:

Gallery pop-up heeft een empty body dus er wordt gewoon geen content geladen.

Ik geloof dat jij niet helemaal goed hebt gelezen. Bij een collega werkt die site wel gewoon en hij kan gewoon die foto’s openen. Dus dan kan het niet liggen aan wat jij allemaal roept.

Bijdrager
    SunKeeper

@apple-man: Kwestie van gewoon in het webinfovenster van Safari kijken, zie je direct dat er inderdaad geen code in de pagina zit.

@shmoo: Of je nou op een stuk code zoveel te rukken hebt…weet ik verder veel want ik ben geen webdeveloper.

Qua foto’s moet je nu i.i.g. op de thumbs rukken want de full screen versies doen het niet.:-D

Bijdrager
    apple-man

Hoe kan het dan dat een collega van mij dan wel die foto’s kan openen op die site.

Bijdrager
    wouter57

Het kan zijn dat je Wifi niet optimaal is. De site werkt niet goed met ziggo Wifi bij mij althans. Bedraad werkt de site als een tierelier.

Bijdrager
    SunKeeper

Nou, met een kabel-aansluiting van 100 Mbps en draadloos van 300 Mbps lijkt me met de verbinding niets mis. Ook geen Ziggo hier.

Die collega moet dan zijn webinfovenster maar een laten zien. Volgens mij is ie aan het opscheppen dat hij wel kan rukken en jij niet.

Bijdrager
    KarelWillem
    apple-man op 18 december 2016

Hoe kan het dan dat een collega van mij dan wel die foto’s kan openen op die site.

Bij elk fotootje wat ik maar aanklik…

Bijdrager
    SunKeeper

Volkomen ruk dus die site.

Moderator
    Night

En ik heb er in Safari (versie 10.0.2 (10602.3.12.0.1)) geen enkel probleem mee.

Bijdrager
    apple-man

IK heb ook Safari (versie 10.0.2 (10602.3.12.0.1 en bij mij werkt die site niet. Zou het aan ziggo kunnen liggen of toch niet aangezien de site ook op de web browser van mijn PS4 niet werkt. En het lijkt er op dat alleen het foto gebeuren niet werkt of op de een of andere manier word geblokkeerd. Verder werkt de site ook op mijn ipad air2 met ios10 die volledig up to date is niet goed.

PS ik heb de site vandaag ook bij iemand anders geprobeerd en daar werkte die ook niet. Die hadden volgens mij ook ziggo maar dat weet ik niet 100% zeker.

Bijdrager
    Shmoo

https://www.transip.nl/vragen/328-wat-een-internal-server-error/

Het is toch moeilijk om gewoon iets aan te nemen van iemand..

Bijdrager
    SunKeeper

Het ligt ook niet aan Flash of Silverlight-blokkade in Safari, geef ze toestemming en er verandert nog niets.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.