9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    hansiedejong

Raar probleem iPhone 4

Hallo,

Ik zat net even wat te klooien met de Find my iPhone app. Totdat mijn iPhone uitviel. Probeerde een paar keer op de home button te drukken enz. Er gebeurde niks. Toen zag ik het Apple logo komen, even later kwam onder het Apple logo de bekende voortgangsbalk. En toen moest ik hem opeens weer met iTunes verbinden! Dus dat deed ik, moet ik nu dus mijn iPhone weer helemaal opnieuw instellen (er zitten nu geen apps op, hele home screen is weer terug naar standaard, geen contacten meer, Mail weg enz.). Ik vind dit wel heel irritant, verder nog nooit gehad. Iemand dit probleem ook wel eens gehad. En is het toen teruggekomen?

Is dit een dusdanig groot probleem dat er dus een defect aan mijn iPhone is of was dit iets eenmaligs. Ik hoop dat ik mijn iPhone niet hoef weg te brengen ofzo. Ik draai overigens iOS 4.2.1, alles is / was up to date.

Alvast bedankt

Bijdrager
    stalio

Niet per ongeluk op ‘wipe’ geklikt bij ‘Find my iPhone’?

Bijdrager
    Sven93

Je zal waarschijnlijk per ongeluk op wis gegevens op afstand geduwd hebben.. enkel gebruiken die app als het echt nodig is! Dus jouw iPhone is niet kapot, je hebt gwn alles gewist, je gaat alles opnieuw moeten syncen.

Bijdrager
    hansiedejong

Oké, ik voel me echt stom nu :confused:. Inderdaad op wis gegevens gedrukt zonder te weten dat dat alle instellingen wist. Bedankt beide!

Bijdrager
    samulder

Je weet nu wel dat het ook echt werkt.

Bijdrager
    DNibbeling

Misschien kun je nog een automatisch gemaakte back-up terugzetten met je meest recente instellingen?
    Ik neem tenminste aan dat je vandaag de update hebt geïnstaleerd… Indien dit niet het geval is is het misschien handig om dit in het vervolg wel te doen!

Bijdrager
    Lapdog

Tuurlijk heeft hij dat gedaan anders had hij de find my iphone niet gehad.

Bijdrager
    klukje

Beste Hansie,

IS dit probleem bij je opgelost.. heb excact het zelfde … liep te klooien met dat find programma en pats alles weg

Bijdrager
    Yggdrasil

@ Klukje: Zoals je kunt lezen in zijn posts was het probleem te wijten aan het feit dat hij ‘Wis alle gegevens’ per ongeluk had aangeklikt.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.