5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    WalterR

Raar 'klikje' in trackpad MacBook Pro 2011

Sinds gister zit er een raar klikje in het trackpad van m’n MBP. Dit klikje zit alleen linksonder in het trackpad. Als ik mijn vinger op het trackpad leg zonder kracht te zetten hoor ik een heel zacht tikje en voel ik de linkerhoek iets naar onder bewegen. Het is net alsof de trackpad niet helemaal recht ‘in de MacBook’ ligt. Je kan het ook wel vergelijken met een tafel die met drie poten op de grond staat en waarvan die vierde poot net boven de grond zweeft. Als je de hoek van de tafel iets aanraakt dan tikt ie tegen de grond. Dat idee zegmaar;)

Iemand anders dit meegemaakt? Vind het aan de ene kant een beetje knullig om ermee terug naar de Mac Store te gaan maar aan de andere kant; ik heb ‘m pas een maand en hij deed het eerst niet.

Bijdrager
    SunKeeper

Toch gewoon teruggaan, en het voor de zekerheid navragen.

Het trackpad hoort niet ineens van gedrag te veranderen.

Bijdrager
    RobinProductions

Heb ik ook, dat klikje..

Bijdrager
    AlexHzg

Ja, ook hier last van, ook met een MacBook Pro. Ik heb het ook als ik hem op verplaatst en op de onderkant druk. Ik ben er niet mee terug naar de winkel gegaan.

Bijdrager
    chronos

Had ik ook. Wat ik heb gedaan is mijn macbook pro open geschroefd aan de onderkant. Vervolgens de batterij eruit gehaald. Je ziet dan je trackpad zitten. Deze heeft een schroefje dat je kan aandraaien/losser maken. Je hebt daarvoor wel een tri-wing schroevendraaier voor nodig.

Maar voor een 1 maand oude macbook pro zou ik ermee teruggaan…

Iets soortgelijks:
    http://ibloggedthis.com/2006/06/29/an-origami-solution-to-the-apple-macbook-trackpad-squishy-button-problem/

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.