8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    pit

Raar iPod shuffle probleem

De Shuffle van mijn zoon speelt nog wel liedjes af. Maar als we hem in de de laptop of de PC ( windows XP ) steken gebeurt er … niks. Mijn iPod Photo werkt nog wel perfect op beide, alsook alle andere USB toestellen op die poorten… Ik neem dus aan dat iTunes of iPod software herinstalleren weinig zin heeft?
    Probleem is dat we hem gewonnen hebben bij een wedstrijd, en dus geen winkelbon of zo hebben…
    Alvast bedankt voor eventuele hulp.

Bijdrager
    iPod

Ik zou toch proberen om er de iPod software update er overheen te gooien, mijn iPod kwam eerst ook niet op het bureaublad en toen starte ik iPod software updater op, hebt herstel gekozen. En toen herkende hij hem gewoon weer.
    Dus ik zou het toch even proberen!
    Succes :apple:

Bijdrager
    Nikita

Als je de Shuffle eens probeert te resetten zoals in de handleiding staat aangegeven, wellicht helpt het?
    Overigens zou een beetje Apple Center niet moeilijk mogen doen over eventuele garantie, want ze kunnen aan de hand van het serienummer kijken wanneer ‘ie is gemaakt / gekocht en dus of er nog garantie op zit. En die garantie moet via Apple lopen, niet zozeer via dat Apple Center.

Bijdrager
    www.project-euh.com

Ik had hetzelfde probleem: ook niet meer opladen. niet meer herkend in de updater. Apple gebeld, volgende dag een koerier voor de deur met een nieuwe…

Bijdrager
    pit

Ja , ok , we zulen ermee naar de Apple winkel gaan… hoop doet leven!

Bijdrager
    NArthurNO
    ”Nikita”

Als je de Shuffle eens probeert te resetten zoals in de handleiding staat aangegeven, wellicht helpt het?
    Overigens zou een beetje Apple Center niet moeilijk mogen doen over eventuele garantie, want ze kunnen aan de hand van het serienummer kijken wanneer ‘ie is gemaakt / gekocht en dus of er nog garantie op zit. En die garantie moet via Apple lopen, niet zozeer via dat Apple Center.

Je hoeft idd geen garantie bon of iets in die richting te hebben voor garantie.. een serienummer is genoeg :innocent:

Bijdrager
    pit

Gisteren naar de ITPro winkel geweest: het kostte 30€ om het langs hen te regelen, maar ik heb het op hun aanraden via de Apple-site gedaan. Die gaan dus een nieuwe opsturen, en dan moet ik binnen de 10 dagen de defecte terugsturen ( er zou een lege doos moeten bijzitten ). Als je dat niet doet wordt er automatisch de prijs voor een nieuwe van je Visa-rekening genomen… Hopelijk gaat dit goed.

Bijdrager
    pit

Voila: alles is goed verlopen: woensdag gemaild naar Apple – support, vrijdagmorgen is de nieuwe Shuffle geleverd door UPS, en ’s middags was de defecte reeds terug opgehaald door UPS. Schitterend!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.