30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 33)
  • Q:
    Bijdrager
    wdele

Raar .htaccess probleem

Beste OMT-leden,

Ik weet niet of meer mensen dit hebben, maar dit is een deel van mijn .htaccess:

RewriteEngine on
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME}\.php -f
    RewriteRule ^(.*)$ $1.php

Dit werkt perfect, bijvoorbeeld http://libijo.com/services werkt zo perfect. Maar is het http://libijo.com/services/ (dus een extra / aan het eind van de URL) dan krijg ik een Internal Server Error. Die zie je niet, ik heb het even zo ingesteld dat hij dan redirect naar /, maar is dit op te lossen en is dit zeldzaam?

Ik heb overal gezocht, maar heb geen idee hoe dit opgelost kan worden…

Alvast bedankt,
    William

Bijdrager
    Dr. Maddox
    Bijdrager
    wdele

Bedankt! Sluit topic maar.

Inactief
    Anoniem

En als jij jezelf serieus neemt zou ik als de wiedeweerga je website verbeteren, want nu is het een zooitje en krijg je geen enkele klant.

Bijdrager
    wdele

Koen, misschien is het handig om dan even te zeggen wat er verbeterd aan kan worden?

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Alles.
    Bijvoorbeeld http://d.pr/i/ltjf

En de tekst is ook lang niet professioneel…

Bijdrager
    wdele

En alles is wat? En die responsive ben ik mee bezig, maar heb het nogal druk met school en zo…

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Google Maps als contactpagina.

Die knoppen reageren niet, zoals wel meer knoppen.

Het geheel is zo onoverzichtelijk.

Bijdrager
    wdele

Google Maps als contactformulier? Waar heb je het over? En die knoppen werken wel, alles staat gewoon in dezelfde categorie.

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Dan kan je beter die knoppen weghalen, ik krijg nu het gevoel dat die knoppen niet werken.

Google Maps als contactpagina: http://libijo.com/contact

Bijdrager
    wdele

Je moet op ‘Contactformulier’ klikken.

Inactief
    Anoniem

Alles staat schots en scheef:

Bijdrager
    Wyodor

Nee, dat is inderdaad niet handig, dat contant opnemen.

Zeker niet als het druk is.

Maar pinnen via CMS zie ik wel zitten. Ik ga dat toch eens uitzoeken.

Bijdrager
    Wyodor

Volgens ons. Het lijkt mij.

Namens wie spreek je?

En ik denk dat het de mening van velen is om een website te hosten op een website.

Maar dat is volgens ons ook maar mijn mening.

Zeef duh envaajenment.

Bijdrager
    wdele

Zeef duh envaajenment.

??

Volgens ons. Het lijkt mij.
    Namens wie spreek je?

Namens Conisqi. Ik heb geleerd dat mensen je moeten vertrouwen…

En ik denk dat het de mening van velen is om een website te hosten op een website.

Ik ben toch ook niet een professionele tekstschrijver?

Maar dat is volgens ons ook maar mijn mening.

:o

Moderator
    Night

Kort en krachtig komt het er op neer dat je zo ongeveer álles zelf fout doet waar je mee adverteert. Dat is niet echt reclame, eerder anti-reclame. Wat betreft het icoongebruik: niet alle mensen weten wat WordPress etc. is. Ik moest ook even denken wat die andere ook alweer was(oh, ja Joomla). Doe je b.t.w. niks met Drupal?

Inactief
    Anoniem
    wdele op 26 juni 2013

Misschien heb je dan hier wat aan: http://www.schrijvenvoorinternet.nl

Bijdrager
    Chorro

Tja, hé.

Alsjeblieft, doe dit niet. Dit is de compleet verkeerde kant van less = more.

Een website kan wel heel goed, of juist niet, in elkaar zitten, maar als de website niet (‘)mooi(‘) is, dan heeft dan ook niet zoveel zin! Bij ons heeft het juist (heel) veel zin ;)!

Laat haakjes achterwegen, tenzij het niet anders kan. Op deze manier breng je een twijfel in de zin, waardoor je zelf ook niet helemaal zeker bent of jouw bedrijf daar wel zo goed in is. Niet de bedoeling. En die smiley is alles behalve representatief, zeker op deze manier door gebruik te maken van plain text.

Door middel van (goede) (internet)marketing kan er veel meer omzet behaald worden uit een website!

Hetzelfde verhaal voor wat betreft de haakjes. Haal ik de woorden die daar tussen staan weg, dan hou ik “Door middel van marketing kan er veel meer omzet behaald…” over. Het omschrijft niet het doel van je bedrijf op die manier, omdat welke manier dan ook van aanprijzen van producten een vorm van marketing is. Van de meest nutteloze en slechte tot de meest doeltreffende en beste.

Uw website het hoogst in Google, Bing; noem maar op. Wil je de hoogste zoekresultaten?

Waarom beginnen met uw en later overgaan op je?

én gebruiken als beste uit alle diverse tests komen!

“alle” omvat alles wat er bestaat, “diverse” omvat een selectie.

moeten zij aan deze dingen voldoen:

Gebruik geen “dingen”, maar blijf bij feiten en noem ze. Zijn het eisen? Noem het eisen. Zijn het adviezen? Noem het adviezen.

Gebruik verder, zoals al aangegeven meer woord dan beeld in dit geval. De logo’s zeggen vele mensen te weinig. Benoem ze en plaats er eventueel een subtiel logo bij. Verder lijkt het of de interlinie niet veel groter is dan het corps in je kopteksten, hierdoor komt de tekst op sommige plaatsen wat mij betreft te dicht bij elkaar. Ook zou ik de bovenkant van de koppen aan elkaar laten uitlijnen, dat geeft meer rust.

Tot zo ver mijn adviezen, doe er mee wat je wilt.

Bijdrager
    Anoniem ex-lid
    Dr. op 26 juni 2013

Alles.
    Bijvoorbeeld http://d.pr/i/ltjf

En de tekst is ook lang niet professioneel…

Ik heb alle reacties gelezen, en dan denk ik nog steeds aan dat plaatje met de tekst ;).

Bijdrager
    Ni3l55

@Wedele:
    Op jouw profielpagina staat Wublab.com dat wordt doorgeklikt naar libijo.com en je ‘bedrijf’ heet weer conciqi.
    Ik zou als ik jou was geweest 1 algemene naam kiezen en niet dat mensen eerst libijo moeten opzoeken om terecht te komen op de website van conciqi.

Bijdrager
    wdele
    koen op 26 juni 2013
    wdele op 26 juni 2013

Misschien heb je dan hier wat aan: http://www.schrijvenvoorinternet.nl

Eh… ik ben geabonneerd op zijn nieuwsbrief. Aartjan was langsgekomen op de Joomladagen.

Op jouw profielpagina staat Wublab.com dat wordt doorgeklikt naar libijo.com en je ‘bedrijf’ heet weer conciqi.
    Ik zou als ik jou was geweest 1 algemene naam kiezen en niet dat mensen eerst libijo moeten opzoeken om terecht te komen op de website van conciqi.

Ben ik mee eens, maar mijn bedrijf heette eerst Libijo, toen WubLab, nu Conisqi, maar aan WubLab zit ik vast en ik heb geen tijd om libijo.com over te zetten naar een ander domein.

@Chorro Bedankt, dat beschouw ik als positieve kritiek en daar kan ik zeker naar kijken!

Waarom beginnen met uw en later overgaan op je?

Ook daar ben ik mee bezig, ‘je’ door Aartjan van Erkel’s artikel. Dat past meer bij mij.

Kort en krachtig komt het er op neer dat je zo ongeveer álles zelf fout doet waar je mee adverteert. Dat is niet echt reclame, eerder anti-reclame. Wat betreft het icoongebruik: niet alle mensen weten wat WordPress etc. is. Ik moest ook even denken wat die andere ook alweer was(oh, ja Joomla). Doe je b.t.w. niks met Drupal?

En wat doe ik dan fout? En ja, veel mensen weten niet wat die logo’s betekenen en waar ze voor staan (Joomla! en WordPress inderdaad), maar sommige mensen kijken op Google bijvoorbeeld op ‘Joomla website laten maken’. En ja, ik gebruik wel eens Drupal, maar Joomla! en WordPress ben ik beter in.

Inactief
    Anoniem
    wdele op 27 juni 2013

Eh… ik ben geabonneerd op zijn nieuwsbrief. Aartjan was langsgekomen op de Joomladagen.

Heb je zijn video met 3 dodelijke fouten gezien? Ik denk dat je daar heel veel aan hebt. Hij schrijft ook over jij/u, lees dat ook nog eens door.

Succes!!

Bijdrager
    wdele

Koen, bedankt!

Bijdrager
    Anoniem ex-lid

<?php echo("Dit is code!"); ?>

\/

<?php echo "Dit is code!"; ?>
    of
    <?php echo 'Dit is code!'; ?>

Bijdrager
    Koning Frank
    wdele op 26 juni 2013

En alles is wat? En die responsive ben ik mee bezig, maar heb het nogal druk met school en zo…

Lul niet. Zelfs al heb je twee klassen overgeslagen, dan heb je het niet druk met school.

wdele op 27 juni 2013

Ben ik mee eens, maar mijn bedrijf heette eerst Libijo, toen WubLab, nu Conisqi, maar aan WubLab zit ik vast en ik heb geen tijd om libijo.com over te zetten naar een ander domein.

Je hebt geen bedrijf.

Bijdrager
    Koning Frank

Ohja, en dit:

Bijdrager
    Anoniem ex-lid

Lieve @wdele dit forum wil je met alle liefde helpen. Je kan het knuffel vraag generator worden van het forum.
    Maar je gedrag, en uitstraling naar buiten…. helpen daar niet mee.
    En kan hier alles neerzetten, maar dat is al een keer gezegd.

Stel dat een website er goed uit ziet, alle teksten mooi, goed. op en top. En een klant wil afspraak maken met je maken voor zijn website….
    Wat denk je dan wat er gebeurd….?

Bijdrager
    Koning Frank

gebeurt met een T dan wel hè

Bijdrager
    Anoniem ex-lid

Sorry no_name. Zal proberen om er op te letten :). (dacht aan gebeurde…)

Inactief
    Anoniem

Maart, 2007: Een jongen is heel erg blij, en ook met zijn extra marketing. Hij heeft nu maar liefst 50% meer verkoop, wat betekent dubbele inkomsten, alleen door zijn website (en Conisqi)!

Moet het niet 100% meer zijn voor dubbele inkomsten?

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 33)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.