10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    MaximVermeiren

Raar geluid Macbook Air

Hoi iedereen

Ik heb sinds dinsdag een Macbook Air, dit is mijn eerste Mac dus veel ervaring heb ik nog niet met OS X.

Dus mijn vraag: Sinds gisteren hoor ik ongeveer om de 5 minuten een ‘zoevend geluid’. Ik weet echt niet wat het is, het lijkt een beetje op het geluid op je iPhone wanneer je berichtje is verzonden. Het moet van één of andere applicatie komen maar ik vind echt niet welke…
    Iemand een idee?

Bedankt voor jullie tijd!

MVG Maxim Vermeiren

Bijdrager
    Jeah

Welke apps heb je allemaal open staan? Dit geluid kan van bijv MAIL of Berichten komen.

Bijdrager
    MaximVermeiren

Berichten staat open, mail ook. Maar deze geluiden komen ook wanneer ik geen berichten stuur/aankrijg of mails stuur/aankrijg …

Bijdrager
    Jeah

Krijg je berichten vanuit je notification centre?

Bijdrager
    MaximVermeiren

Jep, maar als ik het geluid hoor komt er niets ‘nieuw’ bij te staan in het Notification Center.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Ik heb iets soortgelijks met Mountain Lion. Een heel enkel keertje hoor ik het zelfde geluid als wanneer er op mijn iPhone een bericht binnen komt. Toen ik het hoorde terwijl ik op bed lag was ik dus ook verbaasd dat het niet de iPhone bleek te zijn. Bij de tweede keer merkte ik dus dat het de Mac was, maar waarom weet ik niet want ook hier zag ik niets nieuws staan bij berichten. Misschien een bug?

Bijdrager
    jgmkoster

Was mij ook al opgevallen, bij mij komt het geluid overeen met het einde van de synchronisatie met iTunes.

Bijdrager
    Mars

Volgens mij is het iMessage….

Bijdrager
    Xcode

Is het niet gewoon de ingebouwde ventilator die even z’n spierballen laat zien? Niet vreemd deze dagen. Hoor je het nog steeds als het geluid helemaal uit is (gebruik toets F10 of F11)?

Bijdrager
    Mars

Als je in de buddylist gmail en/of facebook contacten hebt staan hoor je het geluid als een van deze contacten aan- of afmeld.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.