8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    jvers

Raar effect op tekst css3

Goedenavond,

Ik ben op het moment bezig met een siteje voor mezelf waar ik leuke dingen post die ik op het internet tegenkom.

Echter heb ik last van een vervelende bug waar ik niet uitkom. Als er een webkit animatie plaatsvind (bijvoorbeeld als je met je muis over iets uit de top 5 gaat) dan gebeurt er iets raars met alle tekst op de pagina. Het lijkt alsof de tekst dunner wordt.

Weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit kan oplossen?

Bij voorbaad dank!

EDIT: Ik moet natuurlijk wel de site vermelden -.-
    http://dump.jaapversloot.nl/

Bijdrager
    poing

Alles ziet er bij mij perfect uit hoor Jaap.

Bijdrager
    oostie

Hier wel met safari, firefox werkt wel goed:)
    Kan zo nog niet zien wat er nou fout gaat.

Bijdrager
    Moofnor

Hier met safari zie ik het probleem wel, alle tekst wordt eerst weer dunner, dan weer normaal.

Geen idee hoe je het op zou moeten lossen,

Bijdrager
    Shmoo

Tekst wordt niet dunner. Wat je ziet is een Glow die (lekt) over de hele pagina en dat komt omdat Safari 5.1 de schaduw (box-shadow) i.c.m. met een animatie, rotatie + Hover niet goed kan regelen.

Dit soort zaakjes kom ik vaker tegen en zelfs de Webkit Nightly Build versie heeft dit probleem niet onder controle dus kun je er vanuit gaan dat Apple dit niet heel snel kan oplossen en dat ze er nog aan de slag moeten.
    Maar wat nog gekker is dat Google Chrome (ook webkit) dit probleem niet heeft.

Deze problemen zijn trouwens pas ontstaan bij de laatste twee Safari updates.

*

Jammer, gewoon wachten totdat Apple het fixt.

Bijdrager
    jvers

Bedankt voor de reacties allemaal!

Lijkt dus gewoon een probleem van de huidige versie van safari… Afwachten wat updates gaan doen in de toekomst dus:)

Iemand nog tips/surgesties voor de rest? Je moet de site voor de lol eens op je iPhone starten:) Krijg je een leuke popup!

Bedankt he!

Bijdrager
    Shmoo

Werk zo veel mogelijk richting de standaarden.

183 fouten op 25 regels code is een beetje van de gekke;)

Bijdrager
    jvers
    Shmoo op 21 februari 2012

Werk zo veel mogelijk richting de standaarden.

183 fouten op 25 regels code is een beetje van de gekke;)

Klopt is idd niet de bedoeling. Echter vindt ik veel van de fouten appart. Neem bijvoorbeeld de items die als achtergrond een compressed image krijgen (Dus alle items op de pagina). Daar geef ik een php bestand een aantal waarde mee door bijv: lqImage.php?q=70&url=http://dump.jaapversloot.nl/f/UUAw6.jpg maar daar gaat hij al over zijn nek omdat er een & teken in voorkomt. Ik zie niet in hoe ik dit kan oplossen…

EDIT: Laat maar & moest het dus gewoon worden:)

Bedankt! ik heb nu nog maar 2 errors maar (

<br />
    <center><br />

is obsolete). Die ga ik er vanavond wel even uithalen en dan komt hij helemaal door de test:)

Bedankt iedereen!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.