8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    meneer de koekepeer

Raar CSS probleem

Hi,

Ik heb een websiteje gemaakt.
    Voor IE 5.0 voor de mac moest ik een andere versie maken omdat deze echt niet mee wilde werken.
    In IE voor de mac staat de website links in de bovenhoek, in alle andere browsers staat de site gecentreerd.

Als je devolgende pagina, http://www.dimens.biz/display.php?page_id=1, in IE voor de mac bekijkt dan staat ‘In’ boven de drie goudkleurige regels. In alle andere browsers staat dit woordje netjes aan het begin van de regel, onder de drie goudkleurige regels. Dit probleem komt alleen op deze pagina voor, ik snap er dan ook niets van.

Heeft iemand een idee?

Bijdrager
    @GHB

Een belangrijk punt van de site is in ieder geval dat de body en html-tag niet worden afgesloten. Dat kan er mee te maken hebben dat de site niet gecentreerd staat. Wellicht zijn er dan nog meer problemen opgelost.

Een ander probleem is dat HTML en XHTML door elkaar gebruikt wordt. Kijk maar eens naar onderstaande link:

link

Bijdrager
    Esquare

Een browser die al in geen jaren geupdate is en die maar door een fractie van de toch kleine groep Mac-ers wordt gebruikt, lijkt me niet iets om je druk over te maken. Maar dat neemt niet weg dat je een beetje je best zou kunnen doen om nette (X)HTML af te leveren. (Zie de link hierboven.)

Bijdrager
    meneer de koekepeer

Shitty,
    Ik dacht dat dat allemaal goed was afgesloten, dus die xhtml / html & tags afsluiten ga ik zo naar kijken.
    De klant zelf maakt gebruik van ie voor de mac, dus ze wil dat het daar goed op werkt, vandaar :?

Bijdrager
    WebJ

Ik heb weleens problemen gehad met mijn layoutd als er commentaar in de broncode staat.
    Dus zoiets als dit: <!– einde naviagtie, begin inhoud –>
    Maarja, kijk eerst maar eens of het werkt als je alle tags netjes afsluit :wink:

Bijdrager
    meneer de koekepeer

Ik heb zitten ploegen, maar niets mocht helpen.
    Heb ik voor de gein het woordje ‘In’ veranderd in het woord ‘Bij’…. probleem opgelost!
    Ik snap hier werkelijk waar geen ruk van, maar met het woord ‘Bij’ is het probleem dus opgelost, maar, hoe kan dit??

Bijdrager
    @GHB

Is het frame van de tekstkop wel breed genoeg. Of past daar precies het woord in in?

Bijdrager
    meneer de koekepeer

Nee, aan de breedte ligt het niet.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.