10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    jordi99

Quicktype?

Volgens apple kan dit nu in het Nederlands, hoe stel je dit in?
    Ik heb het niet over ‘predictive input’ dit kan nog niet…

http://www.apple.com/ios/feature-availability/#maps-flyover

Hoe stel je alleen quick type in op iPhone?

Bijdrager
    KarelWillem

Niet?

Waar zie jij op die pagina dat QuickType in het Nederlands wordt ondersteund?

Bijdrager
    jordi99

Hier;)

Bijdrager
    jordi99

Dutch;)

Bijdrager
    KarelWillem

Potverdrie. Moet je eerst Engels leren om je Nederlands te kunnen selecteren.:)

Ik ben er alweer een tijdje uit, maar dat QuickType komt toch vanzelf tevoorschijn?

Bijdrager
    IcyDragon68

Ik geloofde dat Apple de standaard iOS toetsenbord nu QuickType noemt. Er is toch geen verschil met die in iOS 7, behalve als je op de iPad met twee vingers over het toetsenbord scrollt of met de iPhone 6s hard indrukt en scrollt. Dan kan je de cursor makkelijk verplaatsen.

Bijdrager
    Shmoo

behalve als je op de iPad met twee vingers over het toetsenbord scrollt of met de iPhone 6s hard indrukt en scrollt. Dan kan je de cursor makkelijk verplaatsen.

Held!

Nu moeten ze alleen nog iets verzinnen om tekst op een pagina eenvoudig te selecteren en kopiƫren.. Dat is nog echt een frustratie vanjewelste.

Bijdrager
    GoeieDag
    jordi99 op 05 februari 2016

Dutch

Als je nou de pagina die onder de link (trouwens, waarom geef jij een link die naar onderdeel ”Flyover’ gaat, ??) zit die jij zelf geeft goed leest, dan zie je dat het QT toetsenbord weliswaar (uiteraard)NL ondersteund, maar de functie waar jij naar hint heet ‘predictive Input’ (of ‘predictive text’) en daar staan ook de ondersteunde talen bij… zonder NL!

http://www.apple.com/ios/feature-availability/#quickType-keyboard-predictive-input

Bijdrager
    tarun

Wat nog veel leuker en sneller is dan “predictive input” is dicteren. Werkt snel en vrij goed.

Bijdrager
    GoeieDag
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.