4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    franswilco

Quicktime VR – dozen (cubus) maken

Hallo mensen,

Ik wil voor mijn website over een computer spelletje QuickTime VR gebruiken om zo de dozen van de computer spelletjes te presenteren. Ik had het idee om zoals Apple’s hardware gallery dat doet, dozen van spelletjes op zo’n 3-d manier te laten zien.

De vraag is alleen… Hoe kan ik dit makkelijk doen? Is er een programma waarmee ik 6 plaatjes (Ik scan de dozen) kan laten samen voegen tot een QuickTime VR cubus? Ik heb al verschillende programma’s geprobeert, maar die willen allemaal “equirectangulars” (a kind of sphere-to-rectangle projection which is used in some java-based players and other places) hebben. Daar snap ik geen snars van.

Bijdrager
    junkiesxl

Er zijn verschillende programmas voor om dit te bereiken, apple heeft zijn eigen quicktime VR Studio (helaas nog altijd alleen voor OS 9) dan is er ook nog Stitcher enzo heb je er nog wel.

Anoniem
    ”junkiesxl”

Er zijn verschillende programmas voor om dit te bereiken, apple heeft zijn eigen quicktime VR Studio (helaas nog altijd alleen voor OS 9) dan is er ook nog Stitcher enzo heb je er nog wel.

En dan heb je nog MakeCubic , ook van apple. Voor OSX.
    Beetje gevogel met de instellingen, maar het is te doen…

Bijdrager
    tijs

Met Photostich van Canon kan je dat ook wel denk ik. Het programma dient eigenlijk om 360 graden panorama foto’s te maken en biedt ook de mogelijkheid om QT VR te exporteren. Je moet maar eens kijken of het te downloaden is, anders laat je maar iets weten dan stuur ik het wel als je het wil hebben.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.