5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    AchMac

quicktime problemen

Ik heb nu Tiger 10.4.9 geinstalleerd.
    Als ik nu op een site kom waar een filmpje moet worden afgespeelt dan zie ik nu een symbool van quicktime met een vraagteken er doorheen op de plek waar het filmpje afgespeelt zou moeten worden.
    Maar ook als ik naar een muziekdownloadsite ga zoals Beatport dan zie ik wederom weer het quicktime symbool met een vraagteken er doorheen.
    Ik kan nu dus niet meer van deze site muziek luisteren en kopen wat ik voorheen wel kon.
    Ik moest wel weer iets activeren van quicktime alleen dat heb ik perongeluk op disable gezet.
    Nadat ik dat gedaan heb is dit probleem eingelijk begonnen.
    Weet iemand hoe ik alles weer normaal aan de praat krijg?
    Het ergste is dat ik niet meer me muziek kan luisteren en kopen op Beatport

Moderator
    unSOUND

Het ligt er maar net aan wat voor bestand QuickTime probeert te openen. Het kan zijn ( en zo klinkt het ) dat QuickTime probeert de Flash onderdelen af te spelen, en dat mislukt vervolgens.

Installeer dus in ieder geval de Flash plugin, en zorg er voor dat QuickTime zich er niet mee bemoeid. Om dat te doen ga je naar de systeemvoorkeuren, en klik je op het QuickTime symbool.

Daar ga je naar het tabblad “geavanceerd”, en klik je op “mime instellingen”, en haal je onderaan het vinkje weg bij “diversen”

Bijdrager
    sypie

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?p=1378860&highlight=quicktime+vraagteken#1378860

Die al gelezen? Waarschijnlijk staat daar je oplossing in, zoals ik je verhaal kan inschatten.

Moderator
    unSOUND

Dat denk ik dus juist niet. Flip4Mac installeren lost dat probleem normaal gesproken niet op, omdat je zonder die plugin juist dat vraagteken niet krijgt, die krijg je meestal pas NA het installeren van die plugin. En als hij het bij meerdere sites heeft is een Flash probleem zoals ik hierboven beschreef waarschijnlijker dan wmv…

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.