15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:

Bijdrager
    KingAchille

QuickTime probleem in iMovie

Gegroet,
    Ik heb een klein nichtje en die is verzot op zogenaamde filmtrailers. Dus ik kijk ze vanuit Apple.com, download ze via QTP (hoge definitie 720 à 1080 dpi) en dan wil ik deze ondertitelen via iMovie (want mijn nichtje spreekt nog niet zo goed engels) maar het probleem is dat ik deze niet kan inladen met iMovie. Komt dit door de té hoge definitie?
    Mvg,

Bijdrager
    Turbanus

Zou er geen beveiliging in zitten?:?

Bijdrager
    Misja

Omweg:
    Kijk of de trailers op Google Video staan, dan kan je met deze formidabele truc van Zakske ze als avi downloaden en, mits met de juiste codecs van unSound, invoeren in iMovie…

Bijdrager
    Bor

En ga je dan alle trailers voor haar ondertitelen:o ? Dat is toch een rot werk man! Naja, in ieder geval wil ik, ook al ben je hier niet zo nieuw meer, even je aandacht vragen voor de fantastische zoekfunctie van dit forum. Je vindt hem hier bovenaan. Veel plezier verder hier!

Bijdrager
    Turbanus
    ”Bor”

En ga je dan alle trailers voor haar ondertitelen:o ? Dat is toch een rot werk man! Naja, in ieder geval wil ik, ook al ben je hier niet zo nieuw meer, even je aandacht vragen voor de fantastische zoekfunctie van dit forum. Je vindt hem hier bovenaan. Veel plezier verder hier!

Goedemorgen Bor. Je hoeft niet de schoolmeester uit te hangen hoor. Er zijn mods om de richtingaanwijzers te zetten.

Bijdrager
    KingAchille

En kan je die beveiliging ook afzetten? of is dit eventueel mogelijk met Final Cut Express?
    Mvg,

Bijdrager
    Steff

Zelf gebruik ik ze niet maar via Google kwam ik bij IMDB en Yahoo! uit die ook filmtrailers publiceren.
    Het is te proberen zegmaar dacht ik zo.

http://www.imdb.com/Sections/Trailers/
    http://movies.yahoo.com/trailers/

Bijdrager
    Turbanus

Maar daarna komen we in een wzig gebied, want beveiligingen uitzetten e.d. is niet meer legaal……:wink:

Bijdrager
    KingAchille

En ga je dan alle trailers voor haar ondertitelen ? Dat is toch een rot werk man!

er staat nergens dat ik dit gratis doe :P
    maar bestaat er ook niet zo een tooltje zoals print screen, maar dan voor video. Voor een screenshot te maken moet je op :apple: + pijltje + 4 duwen. Kan je dit ook doen met video?
    Mvg,

Anoniem
    ”KingAchille”

Kan je dit ook doen met video?

Ja: SnapzProX downloaden… maar dat kost wel geld.

Bijdrager
    KingAchille

Heb jij dit ook? En wat zijn je ervaringen?
    Mvg,

Anoniem

Goed programma, maar eigenlijk niet gebouwd voor wat je wilt. Over welke trailer gaat het eigenlijk (linkje s.v.p.)?

Bijdrager
    KingAchille

Gewoon, maakt al niet uit. EEN trailer.
    BIjvoorbeeld: Shrek 3: http://www.apple.com/trailers/paramount/shrekthethird/hd/
    Mvg,

Anoniem

Oké… ik heb net de 480p-trailer gedownload, in QTPro “Bewaar als zelfstandige film” gedaan en vervolgens in iMovie gezet. Geen enkel probleem.:?

Staan je instellingen in iMovie wel goed? Dus “Maak nieuw project aan” en dan bij videostructuur (helemaal onderaan) HDV 720p?

Bijdrager
    KingAchille

Inderdaad, ik had de video-instellingen over het hoofd gezien.
    Dus het probleem is volledig opgelost.
    Dank aan alle leden voor hun gewaardeerde medewerking!
    Mvg,

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.