6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    bedhead

Quicktime Pro: wmv export -film is minder lang dan origineel

Hallo allemaal

Ik heb een aantal filmpjes in .mov die ik via Quicktime Pro wil exporteren naar .wmv om de Windows-vrienden gelukkig te maken.
    Telkens ik een .mov in Quicktime pro wil exporteren, dan geeft hij geen foutmelding. Wanneer ik echter de .wmv bekijk van de export, dan is elk filmpje veel korter dan het originele.
    Voorbeeld uit de praktijk: ik heb filmpje van 12 minuten –> .wmv is slechts 28 seconden
    Filmpje van 1 minuut en 50 seconden is slechts 40 seconden…

Iemand die weet wat dit probleem is (bug?) en of het op te lossen valt?
    Het probleem doet zich voor op mijn PowerMac G5, Mac Pro en Macbook Pro dus toch wel redelijk crappy.

Vriendelijke groeten

Bedhead

Bijdrager
    Triumph

Je met Flip4Mac aanscahaffen.
    Als je had gezocht of gekeken op de website van flip4mac was je er zelf wel achter gekomen

Bijdrager
    bedhead
    ”Triumph”

Je met Flip4Mac aanscahaffen.
    Als je had gezocht of gekeken op de website van flip4mac was je er zelf wel achter gekomen

Vind dat wel sneu :). Ik betaal 3 maal 30 EUR voor QT Pro, enkel voor die flip4mac zou ik nog eens minstens 49 dollarrinkels mogen kletsen.

Kan QT Pro niet om met WMV? Waarom exporteert hij dan toch een deel?

Bijdrager
    Nietzman
    ”bedhead”

Waarom exporteert hij dan toch een deel?

Omdat de trial dat nou eenmaal doet.

Bijdrager
    bugboy

Flip4MAC is geen onderdeel van QuickTime, maar wordt door een ander bedrijf gemaakt. Het integreert wel naadloos in QT. Helaas exporteert de gratis versie van Flip4MAC slechts de helft van de film. Wil je meer, dan moet je gaan betalen.

Bijdrager
    bedhead

ok cava!

Dank jullie voor de info, aanschaffen die handel.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.