6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    rolenco

quicktime pro kwijt! hoe krijg ik het terug?

ik heb net snow, en heb dus die nieuwe quicktime.
    ziet er leuk uit, maar ik mis die handige deel functies,
    hoe kan ik mijn pro terugkrijgen?
    die had ik, maar is nu onvindbaar

Bijdrager
    iJust

Hij staat ofwel al in de map Hulpprogramma’s, of je kunt ‘m installeren vanop je Snow Leopard schijfje. Staat in de map Optional Installs (Quicktime 7)

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Klopt.
    QuickTime X schijnt nogal anders te zijn.
    Maar Apple zorgt ervoor dat de oude bewaart blijft (is dus naar hulpprogramma’s verhuist)

Bijdrager
    Ian83

Je kunt het ook via de Snow Leopard Installatie DVD installeren via ‘optional installs’ package.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot
    ”Ian83″

Je kunt het ook via de Snow Leopard Installatie DVD installeren via ‘optional installs’ package.

Hoor ik daar een echo?:P

Bijdrager
    Pieterr

QuickTime Player 7 installeren op Mac OS X v10.6 Snow Leopard

Mac OS X v10.6 Snow Leopard wordt geleverd met QuickTime X dat een nieuwe QuickTime Player bevat. Deze beschikt over een duidelijke en overzichtelijke interface, deelt eenvoudig media en heeft flexibele opnamefuncties.

Een Snow Leopard-compatibele versie van QuickTime Player 7 is indien nodig ook beschikbaar voor gebruik met oudere media of met bestaande AppleScript-takenreeksen. QuickTime Player 7 kan worden gebruikt voor het afspelen van indelingen zoals QTVR, interactieve QuickTime Movies, en MIDI-bestanden. Bovendien worden ook QuickTime 7 Pro-registratiecodes ondersteund voor toegang tot de functionaliteit van QuickTime Pro.

QuickTime Player 7 installeren vanaf de installatie-dvd van Mac OS X v10.6 Snow Leopard:

1. Plaats uw installatie-dvd van Mac OS X 10.6 Snow Leopard.
    2. Open de map Optional Installs (Optionele software) en dubbelklik op “Optional Installs.mpkg”.
    3. Selecteer de optie QuickTime 7 en klik op Ga door.
    4. QuickTime Player 7 wordt in uw map Hulpprogramma’s ge├»nstalleerd.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.