7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Gies

Quicktime pro instellingen

Hoe moet ik mijn Quicktime pro instellen om video van internet te kunnen bekijken in quicktime. Nu is het zo dat wanneer ik 3FM sr wil bekijken dat hij dat in Quicktime afspeelt. Echter na 5 minuten stopt het en begint hij weer opnieuw waar bij het begin. Raar.

Bijdrager
    1984

Je hebt Flip4Mac nodig . en als je daar in de voorkeuren “launch Quick Time Player” uitvinkt, dan kun je de stream gelijk bewaren, en openen wanneer je wil (zie rechts onder) De QT film kun je dus openen zonder Safari te openen

Bijdrager
    Gies

dank!

Bijdrager
    Gies

raar het blijft gewoon 5 minuten. en dan is het weer weg. werkt dus nog steeds niet

Bijdrager
    1984

Bijdrager
    geluk

Daarnet weer eens een “uitzending gemist” proberen te bekijken. Nou, niet om aan te zien. Haperend en met strepen. Ook als ik ‘m bewaar zoals hierboven beschreven en open in QT hetzelfde rotbeeld. De schuif onder “Activeer Instant-On” op “lange vertraging” gezet. Hielp ook niet.
    Ik heb de meest recente versies van Flip4Mac en Perian. Draai Tiger op m’n 450 G3 B&W. Zou ’n oude versie van Flip4Mac uitkomst kunnen bieden (en waar kan ik die vinden)? Of heeft iemand nog andere tips?

Bijdrager
    geluk

Elke vooruitgang is nog geen verbetering, dat blijkt maar weer.
    Ben terug gegaan naar 2.1.3.10 en ’t draait weer als een tierelier.
    Oude versie is hier te vinden:
    http://dynamic.telestream.net/downloads/download-flip4macwmv.htm

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.