7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Studio Lex

Quicktime naar wmv. Anyone?

Ha,

Ik moet voor een klant een .mov file omzetten in .wmv. Als ik dat doe met QT pro 7 dan lukt mij dat maar 30 seconden. Het lijkt wel of dat gelimiteerd is. Weet iemand hier een oplossing voor? Of weet iemand een programmaatje wat dat kan omzetten? Misschien iemand ervaring met FLIP4MAC:WMV STUDIO? En zo ja: is het de 49 dollar waard?

Groeten, en succes met de hitte…

Lex

Bijdrager
    apple_mathias

volgens mij gaat het ook via VLC player

Bijdrager
    Xcode

Flip4Mac bevalt mij goed, sinds ik een nieuwe hardeschijf in mijn iBook heb gedaan gebruik ik VisualHub. De demo versie van VisualHub doet wat je wil, maar dan tot de helft. Dit kun je makkelijk omzeilen door je in dit geval .mov bestand 2 keer zo lang te maken.

Veel succes!

Bijdrager
    ozzie X

Ik heb ook Flip4Mac studio. En die doet zijn werk uitstekend. Als je het wat vaker nodig hebt, zeker zijn prijs waard lijkt me.

Bijdrager
    Studio Lex

Oh ik zie al waar die 30 sec. vandaan komen:

“Trial download limitations:
    In trial mode you can export 1/2 the duration of your source file up to 30 seconds”

Kennelijk zitten de geavanceerde mogelijkheden in de standaard versie , maar dan met een beperking. Misschien koop ik het maar. Zoveel is die 49,- ook weer niet…. Eerst nog even de VLC Player tip testen

Geblokkeerd
    Anoniem

Heb je het ook geprobeerd via FFMPEG?
    Da’s gratis… misschien het proberen waard voor je iets koopt?:)
    Kost je een beetje tijd, maar anders geef je dalijk onnodig geld uit.

Bijdrager
    Studio Lex

FFMPEG?? Ga ik ook proberen. VLC Player was het toch niet helemaal….

Thanks, Lex

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.