15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    iAntalya

Quicktime in Tiger: zoals TROY op WWDC??

Hoe doe je dat in Tiger met Quicktime zoals Steve Jobs deed met de film TROY op een mac, waarbij je 2beelden krijgt, een grote en een kleine formaat waarbij ze allebei tegelijker tijd afspelen….

Bijdrager
    Buzz

Beste iAntalya,

Je moet je beseffen dat je een van de weinige mensen bent die op dit moment Tiger heeft. Ik begrijp dat je daar enthousiast over bent, en je je enthousiasme wil delen. Maar jij hebt er zelf voor gekozen om illegale beta software te installeren en nu verwacht je van de gebruikers van dit forum, waarvan sommigen 129 Euro hebben betaald om als een van de eersten legaal Tiger te kunnen gebruiken, dat ze je te continu te hulp schieten met alle probleempjes die je met jou illegale beta tegenkomt. Ik hoop dat je nu wel begrijpt dat je daarmee bij sommigen nogal wat irritatie opwekt. Je hebt al meerdere van dit soort draadjes gestart, en herhaaldelijk hebben mensen hun irritiatie laten blijken. Zou je daar een beetje rekening mee kunnen houden?

Ik zou je willen vragen om nog even een week geduld te hebben. Vanaf de 29e zijn de officiele Tiger handleidingen beschikbaar en begint ook de ondersteuning op de Apple support website. Vanaf dat moment zijn natuurlijk ook de gebruikers van dit forum bereid om te helpen bij problemen, zolang de vraagsteller eerst de handleiding en help-functie heeft geraadpleegd. Tot die tijd zou je eens even kunnen kijken of de ingebouwde help-functie je verder kan helpen. Succes!

Bijdrager
    iAntalya

Beste BUZD,

heb ik jou ooit gezegd dat ik een illegale beta versie draai?, NEE….
    dus ik begrijp jou vooroordeel niet, en als je geen toegevoegde waarde kan geven aan dit topic dan hoef je toch niet te reageren. niemand zegt tegen jou dat je MOET reageren…
    Dus kom niet met al die commotie mij beledigen, in plaats van hulp te bieden of te zwijgen..
    :sealed:
    Trouwens er zijn mij al honderden topics voorgegaan over Tiger, zoals Safari in Tiger…..enz.,enz.

Bijdrager
    Buzz

Ok, verontschuldiging, je hebt blijkbaar een legale Tiger. Maar je begrijpt blijkbaar niet dat je dan op dit moment de enige bent, en dus waarschijnlijk op het verkeerde forum dit soort vragen aan het stellen bent. Probeer je vraag eens uit bij degene waar je je Tiger vandaan hebt. Of heb je een legale Tiger zonder support?

Ik heb ook al geprobeerd behulpzaam te zijn door je te wijzen op de handleiding en interne help-functie, die ongetwijfeld bij jou Tiger versie zijn meegeleverd. Je vraagt naar features die je in een demonstratie van een vroegere Tiger beta op een keynote hebt gezien. Je moet begrijpen dat features erbij komen en verdwijnen, tijdens zo’n ontwikkelingsfase. Als deze feature nog bestaat, dan staat vast en zeker in de Quicktime online help hoe je het voor elkaar krijgt. Anders bestaat deze feature niet meer.

Bijdrager
    Boskabouter

Ik moet BUZD gelijk geven….
    maar iAntalya, jij zegt dat je geen illegale beta hebt…m.a.w. je hebt dus 129 euro betaald en bent de eerste hier in Nederland (ya right, ja dat Amerikanen hem al krijgen dat kan ik me voorstellen) die al legaal Tiger heeft?
    Iedereen weet dat het ding al overal te downloaden valt, dus vind ik het niet vreemd dat er hier mensen nogal geirriteerd zijn (omdat ze 129 euro hebben betaald en nog steeds geen Tiger hebben) als jij met allerlei vragen komt….

Bijdrager
    iAntalya
    ”Buzz_D”

Ok, verontschuldiging, je hebt blijkbaar een legale Tiger. Maar je begrijpt blijkbaar niet dat je dan op dit moment de enige bent, en dus waarschijnlijk op het verkeerde forum dit soort vragen aan het stellen bent. Probeer je vraag eens uit bij degene waar je je Tiger vandaan hebt. Of heb je een legale Tiger zonder support?

Ik heb ook al geprobeerd behulpzaam te zijn door je te wijzen op de handleiding en interne help-functie, die ongetwijfeld bij jou Tiger versie zijn meegeleverd. Je vraagt naar features die je in een demonstratie van een vroegere Tiger beta op een keynote hebt gezien. Je moet begrijpen dat features erbij komen en verdwijnen, tijdens zo’n ontwikkelingsfase. Als deze feature nog bestaat, dan staat vast en zeker in de Quicktime online help hoe je het voor elkaar krijgt. Anders bestaat deze feature niet meer.

Buzz, bedankt voor je hulp. Trouwens als ik op het forum lees dan hoor ik van veel mensen dat ze al Tiger in hun bezit hebben die kunnen mij verder helpen. vandaar dat ik ook een topic hierover heb geopend… :wink:

Bijdrager
    iAntalya
    ”Boskabouter”

maar iAntalya, jij zegt dat je geen illegale beta hebt…m.a.w. je hebt dus 129 euro betaald en bent de eerste hier in Nederland (ya right, ja dat Amerikanen hem al krijgen dat kan ik me voorstellen) die al legaal Tiger heeft?
    Iedereen weet dat het ding al overal te downloaden valt, dus vind ik het niet vreemd dat er hier mensen nogal geirriteerd zijn (omdat ze 129 euro hebben betaald en nog steeds geen Tiger hebben) als jij met allerlei vragen komt….

ik heb ook nooit gezegd dat ik er geld voor betaald heb, dat zeg jij…:wink: :sotp:

Bijdrager
    Nietzman
    ”Boskabouter”

Who cares man. Ga ergens anders de moraalridder uithangen en doe niet zo ongelovelijk schijnheilig.

En TS: Je zult Quicktime zeven moeten registreren naar de pro-versie, dan kun je meerdere vensters tegelijk openen.

Bijdrager
    Boskabouter
    ”Nietzman”

Who cares man. Ga ergens anders de moraalridder uithangen en doe niet zo ongelovelijk schijnheilig.

En TS: Je zult Quicktime zeven moeten registreren naar de pro-versie, dan kun je meerdere vensters tegelijk openen.

Who cares?? met mij meerdere andere lui hier die WEL 129 euro betaald hebben voor Tiger, terwijl er hier iemand doodleuk gaat zitten vertellen dat hij er niet voor betaald heeft en de ene na de andere topic opent met vragen omdat hij de help files niet wilt doorlezen….
    Dat jij een bekrompen, dikke eikenbalk voor je hoofd, mentaliteit hebt, wil nog niet zeggen dat ik het ook moet hebben…

Bijdrager
    Nietzman
    ”Boskabouter”

Who cares?? met mij meerdere andere lui hier die WEL 129 euro betaald hebben voor Tiger, terwijl er hier iemand doodleuk gaat zitten vertellen dat hij er niet voor betaald heeft en de ene na de andere topic opent met vragen omdat hij de help files niet wilt doorlezen….
    Dat jij een bekrompen, dikke eikenbalk voor je hoofd, mentaliteit hebt, wil nog niet zeggen dat ik het ook moet hebben…

Dat onze vreemdpratende vriend domme topics met zo mogelijk nog dommere vragen opent staat compleet los van het feit of iemand dan wel of niet Tiger illegaal heeft gedownload.

Wat een “bekrompen, dikke eikenbalk voor je hoofd, mentaliteit” met dit onderwerp te maken heeft snap ik al helemaal niet, kennelijk maak je je beledigingen gewoon ondoordacht en op de automatische piloot, samen met je gemiep over illegale Tigerversies.

Dat men hier geen zin heeft in een “waar download ik Tiger” discussie kan ik volledig inkomen, en dat ze illegale shit hier mijden sta ik helemaal achter, maar hier stelt gewoon iemand een vraag, en daar kun je natuurlijk ook gewoon antwoord op geven, in plaats van dat je in elk van zijn topics gaat lopen miepen dat Tiger officieel nog niet uit is.

Bijdrager
    michelvdb

NOKKEN!

Ga jullie ruzietjes elders uitvechten.

Bijdrager
    Mendoza
    ”iAntalya”

heb ik jou ooit gezegd dat ik een illegale beta versie draai?, NEE….
    .

iedereen kan het een ‘gemiep’ vinden, maar waarom vertel je dan niet gewoon hoe je wel aan die tiger komt? je draait er een beetje omheen en dan begrijp ik prima dat mensen geirriteerd raken.
    dus . . . . hoe kom je dan legaal aan deze versie?

Bijdrager
    pike

Van de collega’s van MacFreak:
    “Op diverse plekken op het internet druppelen meldingen binnen dat Mac OS X 10.4, alias Tiger, vandaag en zelfs gisteren al is afgeleverd bij sommige mensen. Het betreft hier pre-orders die geplaatst zijn in Amerika bij PC Mall, MacMall en ClubMac. Sommigen hebben alleen een directe bevestiging van Apple gekregen dat Tiger verstuurd is, anderen hebben de doos al daadwerkelijk in handen.

Je kunt de doos al een beetje virtueel ‘voelen’ met deze foto, gemaakt door één van de gelukkigen. Hier is zichtbaar dat een demonstratie-versie van iWork ’05 door Apple wordt meegeleverd. De eerste screenshots na installatie: 1, 2 en 3.

Alle ontvangers kregen Build 8A428 van Tiger. Deze mensen lijken Tiger ‘per ongeluk’ te hebben ontvangen. PC Mall, MacMall en ClubMac zijn de enige bedrijven betrokken bij alle feitelijke afleveringen. En achter deze bedrijfnamen schuilt in feite maar één organisatie. Vermoedelijk heeft iemand in hun centrale magazijn érg enthousiast de kalender een weekje te vroeg omgeslagen. Ik benieuwd of deze leverancier volgende keer nog betrokken is bij een Apple-release…

Feit is wel dat diverse mensen van Apple zélf de bevestiging hebben gekregen dat Tiger verstuurd is, maar nog niet afgeleverd. Waarom Apple exact een week vóór de officiële introductie al is begonnen met het versturen van Tiger is nog onduideliijk”

Bijdrager
    iAntalya
    ”Nietzman”
    ”Boskabouter”

Dat onze vreemdpratende vriend domme topics met zo mogelijk nog dommere vragen opent staat compleet los van het feit of iemand dan wel of niet Tiger illegaal heeft gedownload.

Wat een “bekrompen, dikke eikenbalk voor je hoofd, mentaliteit” met dit onderwerp te maken heeft snap ik al helemaal niet, kennelijk maak je je beledigingen gewoon ondoordacht en op de automatische piloot, samen met je gemiep over illegale Tigerversies.

Dat men hier geen zin heeft in een “waar download ik Tiger” discussie kan ik volledig inkomen, en dat ze illegale shit hier mijden sta ik helemaal achter, maar hier stelt gewoon iemand een vraag, en daar kun je natuurlijk ook gewoon antwoord op geven, in plaats van dat je in elk van zijn topics gaat lopen miepen dat Tiger officieel nog niet uit is.

Thanx man, eindelijk iemand die een keer zegt waar het op staat… 8)

Bijdrager
    Mendoza

en nu jij nog . . .

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.